میزبانی اجرا – چیدمان «برگرد مرا ببین» از مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی


اجرا – چیدمان «برگرد مرا ببین» در حالی هفدهمین شب اجرای خود را پشت سر می‌گذارد که مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی نیز به تماشای آن نشسته است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، «برگرد مرا ببین» بر‌اساس کتاب «قطعاتی از یک سخنرانی عاشقانه» نوشته رولان بارت شکل گرفته است. بارت در این کتاب کاراکتر عاشق را در موقعیت‌های مختلف فلسفی و اجتماعی مورد بررسی قرار می‌دهد؛ موقعیت‌هایی هم‌چون شیفتگی، تنهایی، انتظار، اضطراب و …

جدا از مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، تاکنون رضا کیانیان، علی‌اصغر دشتی، سجاد افشاریان، پوریا عالمی، محمد نادری، مهدی کوشکی، جابر رمضانی، مرتضی میر‌منتظمی، عباس جمالی، اشکان خیل‌نژاد، یوسف با‌پیری، امیرحسین حریری، رضا آشفته و دکتر هادی خانیکی  استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به دیدن «برگرد مرا ببین» به کارگردانی مشترک شیرین فرشباف، نسیم ریاضی و سعید بهنام‌خانیکی نشسته‌اند.

این اثر برای شیوه‌ای از اجرا طراحی شده است که طی آن تماشاگر در فضاهای متعدد خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) با بازیگران همراه می‌شود و اجرا- چیدمان را به صورت ایستاده نظاره می‌کند. «برگرد مرا ببین» در دو طبقه از ساختمان خانه قدیمی وارطان و در فضاهای متعددی که برای این اجرا تعریف شده به شکل یک اجرای محیطی اتفاق می‌افتد.

«برگرد مرا ببین» با بازی محسن رستگار، بانی‌پال شومون، مارال عبادی و نیلوفر ندایی، با حضور شش اجرا‌گر به سرپرستی سحر روستایی و تهیه‌کنندگی بهارک خاوری تا روز جمعه پنجم شهریور هر شب ساعت ۲۱ با مدت زمان یک ساعت و ده دقیقه در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *