از تعمیرات سالن دکتر ناظرزاده کرمانی ایرانشهر تا آغاز به‌کار پردیس تئاتر تهران


آغاز تعمیرات سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر و نیز آغاز به کار پردیس تئاتر تهران (خاوران) در نیمه نخست امسال دو خبر از سالن‌های تئاتر در تهران است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر با پایان اجرای عمومی نمایش «بینوایان» به کارگردانی سروش طاهری، از امروز جمعه ۱۷ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

تعمیرات سالن دکتر ناظرزاده کرمانی شامل تعمیر کف سالن، جوشکاری میله بار نور و اتاق‌های گریم سالن از روز جمعه ۱۷ اردیبهشت‌ماه لغایت روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.

این درحالی است که نمایش «بینوایان» به کارگردانی سروش طاهری اجرای عمومی خود را در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به پایان رساند.

همچنین رئیس سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران از آغاز به کار پردیس تئا‌تر تهران (خاوران) در نیمه نخست امسال خبر داده است.

محمود صلاحی با اشاره به اتمام پروژه پردیس تئا‌تر تهران (خاوران) و تئا‌تر صبا اظهار داشت: مدیریت این بخش‌ها به سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران واگذار شد و ما نیز در مرحله اول مدیران را انتخاب کرده و در مرحله بعد شورای تئا‌تر شهرداری تهران را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: معاون هنری و مدیر نمایشی سازمان و مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از اعضای شورای تئا‌تر هستند و قرار بر این است تا بخش‌هایی را که کاملاً تکمیل شده‌اند را تحویل بگیرند و با همکاری انجمن تئا‌تر کشور فعالیت‌های هنری را کلید بزنند.

رئیس سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران با بیان اینکه حال نوبت آن است تا نویسندگان و کارگردانان وارد میدان شوند، تصریح کرد: زیرساخت‌ها آماده است و حال باید هنرمندان برای اجرای آثار هنری پا به میان گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *