اسامی مقالات منتخب پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی


هیأت داوران بخش مسابقه‌ مقالات پژوهشیِ پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی، اسامی مقالات برگزیده­ این بخش را برای ارائه در این همایش انتخاب و معرفی کردند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، هیأت داوران بخش مسابقه‌ مقالات پژوهشیِ پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی متشکل از بهروز محمودی بختیاری، آرش رادی و روح الله جعفری، از میان ۹ مقاله‌ راه‌یافته به مرحله‌ نهایی داوری، پنج مقاله را برای ارائه در این همایش انتخاب و معرفی کردند.

عناوین این پنج مقاله به شرح ذیل است:

۱- «بررسی کنش شخصیت ­های نمایش­نامه­ مرگ در پاییز (اپیزود محاق) بر اساس نظریه­ کنش پیر بوردیو» نوشته­ عسل عصری ملکی از کرج.

۲- «سیمای پسااستعماری یک نمایش­نامه: ساز و کار ترجمان فرهنگی ملودی شهر بارانی اثر اکبر رادی» نوشته‌ فرهاد امینی و فرزان سجودی از تهران.

۳- «دوگانه مذهب‌/‌ سکولاریسم در ملودی شهر بارانی اکبر رادی و روسمرسهُلم هنریک ایبسن» نوشته‌ فضه خاتمی‌نیا از تهران.

۴- «بررسی زبان در نمایش­نامه­ پایین گذر سقاخانه با توجه به نظریه­ ادب­شناختی پنلوپه پراون و استفان لونیسن» نوشته­ مصطفی لعلیان و جواد ربیعی از تهران.

۵- «مقایسه‌ تطبیقی نمایشنامه‌ سوء تفاهم اثر آلبر کامو با مرگ در پاییز اثر اکبر رادی بر مبنای مفهوم مرگ در الگوی روان‌درمانی اگزیستانسیال» نوشته‌ اکبر احمدی شیخ‌زاده از تهران.

پژوهشگران منتخب برای شرکت در روز سمینار پنجمین همایش ملی رادی شناسی لازم است فایل پی دی اف و ورد مقاله­ خود را بر اساس شرایط تدوین و آماده­ سازی مقالات تا دهم اسفند جاری به پست الکترونیکی بنیاد اکبر رادی ارسال کنند و همچنین پاور پوینت مقاله­ خود را علاوه بر ارسال به این پست الکترونیکی در روز برگزاری همایش به همراه داشته باشند.

پنجمین همایش ملی رادی­شناسی به دبیری بهزاد صدیقی ۱۶ اسفند سال جاری در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *