افتتاح یک سالن تئاتر برای نمایش های کودکان و نوجوانان


محمدرضا کریمی صارمی مدیر مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افتتاح سالن بلک باکس در مرکز زبان پارک نیاوران در خردادماه خبر داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مهر ، محمدرضا کریمی صارمی مدیر مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان درباره راه‌اندازی سالن تئاتر تازه ای در نیاوران گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودیم، قرار است سالن نمایشی کانون زبان ایران واقع در پارک نیاوران به سالن های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری اضافه شود.

وی افزود: این سالن زیر مجموعه کانون زبان ایران به حساب می آید و در پارک نیاوران و روبه‌روی فرهنگسرای نیاوران واقع شده است. با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز تئاتر کانون و کانون زبان استان تهران قرار است این سالن تئاتری برای اجرای آثار کودک راه اندازی شود.

مدیر مرکز تئاتر کانون درباره زمان بارگشایی این سالن گفت: با توجه به این‌که این مرکز یکی از کتابخانه‌های قدیمی کانون بوده است با کمی تغییر و بازسازی سالن، امکان اجرای نمایش در آن فراهم خواهد شد. مطمئنا این سالن نمایشی در خردادماه افتتاح خواهد شد اما برای بازگشایی نیازمند تعمیرات و تجهیزات تازه ای است که البته تا خردادماه این بازسازی ها در این سالن صورت خواهد گرفت.

وی در پایان صحبت هایش یادآور شد: افتتاح این سالن اتفاق بسیار خوبی است و با راه اندازی این بلک باکس امکان اجرای نمایش علاوه بر سالن های بوستان و گلستان پارک لاله در سالن نیاوران نیز برای هنرمندان فراهم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *