انتشار فراخوان فیلمنامه و نمایشنامه نویسی فرهنگسرای بهمن


مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن چهارمین فراخوان خود در سال ۹۷ را با عنوان «فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی» منتشر کرد.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، ثبت نام اولیه کارگاه های آموزشی «فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی» از هم اکنون آغاز شده و تا روز ۲۴ آذر ادامه دارد، علاقه مندان می توانند عبارت «n۱۶» را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۶ ارسال کرده تا برای آزمون و تست اولیه فراخوانده شوند.

آموزش اصول و مبانی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی، بررسی جنبه های متنوع و مهم نویسندگی، اصول و تکنیک های نگارش، مراحل و ساختار نویسندگی، معرفی مهم ترین منابع آموزش نویسندگی و آشنایی با بهترین نویسندگان معاصر ایران، خوانش برگزیده فیلمنامه های برتر در طول برگزاری دوره های آموزشی و بررسی، نقد و بازبینی آثار شرکت کنندگان از سرفصل های مهم این دوره های آموزشی است که در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۶ برگزار می شود.

بعد از گذراندن دوره های آموزشی، تولید نمایشنامه و فیلمنامه بصورت مستمر و با دقت و با هدف ایجاد فرصت های شغلی مناسب در دستور کار این مرکز قرار دارد.

مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن پیش از این و در سال ۹۷، اقدام به انتشار فراخوان هایی با عنوان «تولید نمایش عروسکی و کودک»، «تولید آثار رادیویی» و «بازیگری» کرد که با استقبال مناسب علاقه مندان همراه بود و پس از برگزاری آزمون های اولیه و انتخاب نفرات مستعد، هم اکنون ۶۰ هنرجو پذیرفته شده در رشته های مورد علاقه خود به فعالیت هنری می پردازند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تفلن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *