در اولین روز جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

زنگ اجرای جشن های تئاتر و مردم راوند به صدا در آمد


جشن های تئاتر و مردم از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر با اجرا در فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در منطقه راوند آغاز شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در راستای گسترش فرهنگ و هنر بویژه هنر نمایش و از سوی دیگر فراهم کردن بستری برای اطلاع رسانی برنامه های جشنواره ملی تئاتر مهر در منطقه راوند، جشن تئاتر و مردم در فرهنگ سرای المهدی ویژه همشهریان منطقه ۵ شهری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی ، خیر مقدم مدیر فرهنگ سرا ، اجرای موسیقی، برگزاری مسابقات متنوع ویژه کودکان و بزرگسالان، اهدا کتاب به برگزیدگان مسابقات به مناسبت انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران و همچنین نمایش طنز با موضوع بازنمایی مشکلات و معضلات جامعه توسط گروه هنری فجر از جمله برنامه های این جشن مردمی بود که با استقبال بسیار چشمگیر مردم منطقه روبرو شد.

در این محفل هنری محمدرضا گل سرخی مدیر فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و عضو کمیته اجرایی جشنواره ، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان این برنامه ، به معرفی برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان و برنامه های این فرهنگ سرا در زمینه های فرهنگی هنری اجتماعی و ورزشی از جمله سلسله کارگاه های اجتماعی که به صورت هفتگی و رایگان در سطح منطقه ۵ شهری(راوند، طاهرآباد و خزاق) برگزارمی شود، پرداخت.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با تلاش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی با رقابت ۲۸ گروه هنری از سراسر کشور در بخش های تئاتر صحنه ای و خیابانی، کارگاه های آموزشی، نمایشنامه خوانی و همچنین جشن های تئاتر و مردم از ۹ تا ۱۵ آذر ماه در سطح شهر کاشان اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *