اکران آنلاین فیلم تئاتر «نون مثل نظم»


هم‌زمان با روز دانش‌آموز ، فیلم‌تئاتر «ن مثل نظم» در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری به مناسبت ۱۳ آبان گرامی‌داشت روز دانش‌آموز، نمایش «ن مثل نظم» را در قالب طرح «نمایش‌نما» به صورت اینترنتی نمایش می‌دهد.

نویسندگی، کارگردان و بازیگری این اثر را علی فروتن، ناصر آویژه، حمید گلی و محمد مسلمی به صورت گروهی بر عهده داشته‌اند.

به گفته مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون، هر ساله در این مناسبت، سالن‌های مرکز تئاتر کانون از حضور دانش‌آموزان پر از شور و نشاط می‌شد و مدارس در این روز تماشای تئاتر را در برنامه‌های ویژه خود قرار می‌دادند، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ، این امر میسر نشد.

امیر مشهدی‌عباس افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی سالن‌های تئاتر، تماشای یکی از تئاترهای پرمخاطب مرکز تولید تئاتر کانون با عنوان «ن مثل نظم» را در روز ۱۳ آبان در فضای مجازی و پایگاه اینترنتی th.kpf.ir به دانش‌آموزان هدیه کردیم.

آهنگ‌سازی نمایش «ن مثل نظم» که از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در سال ۱۳۷۷ است را امیرعلی رزاقی و مهرداد یکتا بر عهده داشته‌اند.

این نمایش در رابطه با آموزش نظم به کودکان در سه بخش نظم در خانه، نظم در طبیعت و شناخت نظام منظم آفریده‌های خداوند و نظم در جامعه، اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *