در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

ایمالا مارتان : سازماندهی جشنواره تئاتر فجر خیلی خوب است


نمایش “پسرها پسرند” به نویسندگی و کارگردانی فرنس فهر از رومانی که توسط  کمپانی  M studio  با مدیریت ایمالا مارتان تولید شده ، یکی از نمایش هایی است که در بخش بین الملل سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت . به همین بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با ایمالا مارتان داشته است که می توانید آن را در ادامه بخوانید :

تئاتر فستیوال

مدیر کمپانی M studio با بیان اینکه نام کامل این کمپانی Movmet studio است ، در رابطه با این کمپانی توضیح داد : سیزده سال است که این کمپانی ، فعالیت خود را آغاز کرده است . معمولا نمایش های فیزیکال و بدنی اجرا می کنیم ، بعضی از مواقع نیز نمایش هایی را اجرا می کنیم که متن داشته باشد .

او در ادامه گفت : این کمپانی ، اولین کمپانی تئاتر فیزیکال حرفه ای در کل کشور رومانی است . و نمایش “پسرها پسرند” را در کشورهای صربستان ، رومانی ، مجارستان و ایران اجرا کرده ایم . البته این نمایش را در ماه نوامبر ، در جشنواره بین المللی تئاتر “الف” که در تبریز برگزار شد نیز اجرا کرده ایم .

ایمالا مارتان در مورد نحوه آشنایی با جشنواره تئاتر فجر گفت : آقای برهانی مرند ، در زمان برگزاری جشنواره “الف” در تبریز ، نمایش ما را تماشا کردند و ما را برای حضور در جشنواره تئاتر فجر دعوت کردند .

او همچنین در مورد استقبال از نمایش “پسرها پسرند” در ایران و دیگر کشورها گفت : همه جا استقبال خیلی خوب بود ولی در ایران تماشاچیان از این نمایش بسیار استقبال کردند .

مارتان با بیان اینکه نتوانسته است نمایشی از ایران را در جشنواره تئاتر فجر ببیند ، در پایان گفت : جشنواره خیلی خوبی است ، همچنین سازماندهی جشنواره خیلی خوب است . خوشحالم که اینجا هستم و مردم ایران رفتار بسیار دوستانه ای دارند و مهمان نواز هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *