بازدید مدیران هنرهای نمایشی از محفل مهر و ماه در تئاتر شهر


مدیر کل هنرهای نمایشی روز گذشته و در چهارمین روز برپایی محفل مهر و ماه با حضور در محوطه مجموعه تئاتر شهر از نمایش های خیابانی دهه سوم ماه مبارک رمضان دیدن کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایش روز گذشته به همراه پیمان شریعتی معاون این اداره کل ، کیوان نخعی مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان مجموعه تئاتر شهر با حضور در محوطه این مجموعه به تماشای نمایش های خیابانی محفل مهر و ماه که در قالب اجرای ۱۰ نمایش خیابانی در حال برگزاری است ایستادند.

مهدی شفیعی در پایان هر اجرا با حضور در جمع بازیگران از اجرای نمایش و پرداختن به موضوعات ارزشی در قالب تئاتر خیابانی تقدیر کرده و با تماشاگران و هنرمندان تئاتر به گفت و گو پرداخت.

در این روز نمایش های پرندگی به کارگردانی علی محمد رادمنش ، از ماست که بر ماست به کارگردانی علی عمرانی ، بازی سازان کلاسیک ترین قتل به کارگردانی پیام عزیزی، ارثیه به کارگردانی حیدر رضایی و انگشتر انفاقی به کارگردانی مرتضی وکیلیان از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۰ به اجرا در آمدند.

در ادامه برنامه های این روز ، مدیران هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر که ایام پرکار و شلوغی را پشت سر می گذارد و تا پاسی از شب میزبان تماشاگران نمایش های روی صحنه است بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *