بازگشایی دوباره تماشاخانه ارغنون


فراخوان اجرای آثار نمایشی در تماشاخانه ارغنون بعد از مدتی تعطیلی منتشر شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، تماشاخانه ارغنون در راستای اعتلای فرهنگ تماشای تئاتر، تولید آثار نمایشی و همچنین حمایت از دانشجویان و جوانان عرصه تئاتر ایران با مدیریت جدید فراخوان اجرای عموم آثار نمایشی در سال ۹۶ را منتشر کرد.

تماشاخانه ارغنون با مدیریت جدید برای اجرای عموم آثار نمایشی از تمامی گروه‌های حرفه‌ای و دانشجویی دعوت به عمل می‌آورد تا آثار نمایشی خود را به روابط عمومی این مجموعه ارسال کنند.

ارغنون با دو سالن اجرایی حرفه‌ای و بلک باکس با ظرفیت ۱۵۰ نفر تماشاگر و سالن متوسط با ظرفیت ۱۰۰ نفر تماشاگر میزبان گروه‌های نمایشی از تهران و شهرستان‌ها خواهد بود.

همچنین این مجموعه نمایشی با تخصیص فضای کافه با ظرفیت ۱۰۰ نفر و همچنین فروشگاه محصولات هنری در زمینه رفاهی نیز امکاناتی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

مجموعه نمایشی ارغنون علاوه بر سالن‌های اجرایی دارای ۴ پلاتوی تمرینی بوده تا هنرمندان و گروه‌های متقاضی بتوانند از ایده تا اجرا مهمان این تماشاخانه باشند.

گروه‌های متقاضی برای اجرا در تماشاخانه ارغنون می‌توانند تا پایان آبان ماه ۹۶ به روابط عمومی مجموعه مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم تقاضا، مدارک برای اجرای اثر نمایشی خود را ارایه دهند.

شورای هنری تماشاخانه ارغنون پس از بررسی و بازبینی آثار پذیرفته شده برای اجرا تا پایان سال ۹۶ را اعلام و منتشر خواهد کرد.

مراسم افتتاحیه تماشاخانه ارغنون به زودی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *