سالن‌های سینما و تئاتر از ۲۰ آبان بازگشایی می‌شوند


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رفع محدودیت‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری و بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر خبر داد.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ایسنا ، در پی مصوبه امروز، ۱۷ آبان‌ماه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ هر روز از ۲۰ آبان، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا با این مصوبه مکان‌های فرهنگی و هنری برای فعالیت بازگشایی می‌شوند؟ بیان کرد: جزئیات ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های اعلام شده به این معناست که تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در زمره مشاغل گروه‌های سه و چهار قرار می‌گرفتند از این پس  با مصوبه جدید امکان فعالیت دارند.

او افزود: در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی و سالن‌های سینما و تاتر می‌توانند براساس این مصوبه تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند چون قرار بر این نیست که مثلا قهوه‌ه‌خانه‌ها باز باشند ولی سینما بسته باشد. ضمن این که وزیر بهداشت هم اخیرا اعلام کردند که پروژه‌های تصویری فعالیت خود را انجام دهند.

وی گفت: بنابراین از تاریخ درج شده در مصوبه امروز ستاد ملی کرونا (۲۰ آبان) فعالیت‌های فرهنگی و هنری و سالن‌های سینما و تئاتر پس از یک وقفه طولانی از سر گرفته می‌شود، چرا که شامل رفع محدودیت‌ها شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *