برترین نمایش سال ۹۴ در نظرسنجی تئاتر فستیوال / “ فــقط به خــاطر من ” اول شد


نظرسنجی برترین نمایش سال نود و چــهار تئاتر فستیوال راس ساعت ۲۴  – سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ – با اعلام نتایج زیر به پایان رسید :

  1.  فقط به خاطر من ( چیــستا یثــربی ) ( ۳۲%, ۱,۴۸۸ رای )
  2.  پــدر ( میکائیل شــهرستانی ) ( ۲۹%, ۱,۳۵۱ رای )
  3.  مــتاستاز (علی اصغر دشــتی ) ( ۱۵%, ۶۸۰ رای )

بنر اسلایدر نظرسنجی نهایی سال 94 (نتایج2) copy

در سال گذشته با برگزاری دو مرحله نظرسنجی برای انتخاب برترین نمایش ۶ ماهه ی اول و دوم سال ۱۳۹۴ ، در مجموع ۶ نمایش با رای مخاطبین وبسایت تئاتر فستیوال انتخاب شدند . که نتایج نظرسنجی شش ماهه اول سال ۱۳۹۴ را در اینجا و نتایج نظرسنجی شش ماهه ی دوم سال ۱۳۹۴ را در اینجا می توانید مشاهده کنید .

 در نهایت برترین نمایش سال ۱۳۹۴ از دیدگاه شما مخاطبین وبسایت تئاتر فستیوال در طی سه روز نظر سنجی مشخص شد . در نظرسنجی این دوره ، در یک رقابت سه روزه ، ۴,۶۰۹ نفر شرکت کردند که از بین ۶ نمایش منتخب ، نمایش ” فقط به خاطر من ” به کارگردانی چیستا یثربی نمایش برگزیده شد و نمایش ” پدر ” به کارگردانی میکائیل شهرستانی و ” متاستاز ” به کارگردانی علی اصغر دشتی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند .

با کلیک بر عکس زیر از نتایج کامل آرای نمایش ها مطلع شوید :

نتیجه نظرسنجی برترین نمایش سال 94

۳ نظر ثبت شده است .

  1. باران گفت:

    خیلی به خانم دکتر چیستا یثربی تبریک میگم . نگاه ویژه و خاص ایشون به مسایل انسانی هم در متن و قلم ایشون و هم در تیاترهای اجرایی ایشون کاملا مشهوده . به امید موفقیت روزافزون ایشون و رشد رو به تعالی و فرهنگ کشور در عرصه قلم و اجرا و هنر

  2. غزاله گفت:

    چقد خوشحالم که نمایش خانوم یثربی عزیزمون,مقام اول رو کسب کرد???

  3. سارا گفت:

    تبریک به گروه نمایش فقط به خاطر من مخصوصا خانم دکتر یثربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *