برنامه اجراهای بهار ١٣٩٧ تماشاخانه ایرانشهر


برنامه اجراهای بهار ١٣٩٧ تماشاخانه ایرانشهر همراه با تغییراتی اعلام شد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، حسب تنظیم جدول نهایی آثار نمایشی سال ١٣٩٧ بااطلاع و تایید گروه های نمایشی و تصویب شورای سیاست‌گذاری و انتشار آن در تاریخ ١٣٩۵/٧/۵در رسانه‌ها به اطلاع مخاطبان فهمیم و فرهیخته تئاتر می‌رساند که نظر به درخواست‌ تعدادی از گروه های نمایشی مبنی بر انصراف و یا جابجایی نمایش‌ها در بازه زمانی مشخص‌شده، آخرین تغییرات مصوب این شورا بنا به درخواست گروه‌های متقاضی از محل رزرو آثار (اولویت اول و دوم) در فصل بهار به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

سالن استاد سمندریان:

نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» به کارگردانی آقای آتیلا پسیانی از ۱۵ فروردین تا ۷ اردیبهشت‌ماه.

نمایش‌های «جوجه‌تیغی» به کارگردانی آقای بهرام افشاری و «تهران ۱۳۵۷ چهل‌سالگی» به کارگردانی آقای علی راضی از تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه تا ۱۱ خرداد.

سالن دکتر ناظرزاده کرمانی:

نمایش‌های «چل گیس» به کارگردانی آقای حسین جمالی و «عشق شرقی گودو» به کارگردانی آقای ابوالفضل حاج علی خانى از  تاریخ ۲۳ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت.

نمایش‌های «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد و «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد.

شایان ذکر است نمایش‌های «سی زوئه بانسی نمرده است»، «خانه اجاره ای»، «آشپزخانه کوچک» و «منجی در صبح نمناک» به ترتیب به کارگردانی اکبر زنحانپور، مهرداد رایانی، روح‌الله حق گو و مریم معترف انصراف داده اند.

همچنین نمایش «آمیزقلمدون» به کارگردانی هادی مرزبان جایگزین نمایش «مرشد و مارگریتا» به کارگردانی مسعود دلخواه و نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد جایگزین نمایش «خانه اجاره ای» به کارگردانی مهرداد رایانی شده است و آتیلا پسیانی نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت»  (پرمخاطب‌ترین نمایش سال ٩۵) را به‌جای«نمایش صد سال» تنهایی به صحنه می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *