برنامه اجراهای آخرین روز از سی و هفتمین جشنواره‌ تئاتر فجر


آخرین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۰ نمایش صحنه ای در  تالار های چهارسو , سایه ، قشقایی مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج ، تئاتر مولوی ، تالار حافظ ، تالار فردوسی ،  تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه خواهد بود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز جمعه سوم اسفند ، تالار وحدت در آخرین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

مجموعه تئاتر شهردر یازدهمین روز جشنواره میزبان ۳ نمایش است .

 تالار اصلی در آخرین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

نمایش ” لانچر ۵ “ به نویسندگی و کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی به مدت ۱۱۰ دقیقه ، از تهران در تالار چهارسو در نوبت های  ۱۷ و ۲۰:۳۰  اجرا می شود .

تالار سایه در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش ” سردسیر” به نویسندگی محمد نقایی و کارگردانی مصطفی ابهری و محمد نقایی به مدت ۷۰ دقیقه از مشهد است .

در تالار قشقایی  نمایش ” مرگ و دوشیزه” به نویسندگی آریل دورفمان و کارگردانی سینا راستگو از تهران به مدت ۶۵ دقیقه  دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود .

تماشاخانه سنگلج  در آخرین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش “من دیگری است (رمبو در آفریقا)” به نویسندگی و کارگردانی لارنس کینو از نروژ در یک اجرا در ساعت ۲۰  به مدت ۱۰۵ دقیقه اجرا می شود .

در تالار حافظ ،  نمایش “ یک تئاتر کوچک از انتهای دنیا” به کارگردانی ازکیل گارسیا رمئو در یک اجرا ساعت ۱۶ به مدت ۱۱۵ دقیقه از فرانسه به روی صحنه می رود .

” اُپرای عشق ” به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به مدت ۱۱۰ دقیقه ، از تهران به روی صحنه می رود .

در تماشاخانه ایرانشهر ، ” ابلوموف” به نویسندگی و کارگردانی سیاوش بهاری راد به مدت ۹۰ دقیقه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ از تهران در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی  اجرا می شود .

 نمایش ” خنکای ختم خاطره ” به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار استاد سمندریان به روی صحنه می رود . این نمایش از تهران در ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۴۵ به روی صحنه می رود

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان در آخرین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

نمایش چیدمان “ گذرگاه ” به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا می شود .

نمایش ” خواجه عطا ” به نویسندگی مجتبی سلیمی و کارگردانی حسین غلامشاهی از میناب به مدت ۶۵ در تماشاخانه سرو به روی صحنه می رود .

در دوازدهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، ۳ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر ،  به اجرا در خواهند آمد.

در محوطه مجموعه تئاتر شهر نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش “ u-turn2” به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری از تهران در ساعت ۱۶

نمایش ” خدیجه” به نویسندگی و کارگردانی داوود براهیمی از اصفهان ساعت ۱۷

نمایش  ” نامیرا ” به کارگردانی امیرحسین شفیعی از تهران ساعت ۱۸:۱۵

در محوطه خانه هنرمندان در آخرین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

 در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر در آخرین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

در بخش دیگر گونه های اجرایی در آخرین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۲  نمایش  همراه خواهد بود .

دیگری ام ، چرا ؟ ” به سرپرستی علی ظفر قهرمانی نژاد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگسرای ولا ( شهرری ) اجرا می شود .

نمایش “ کالاندولا ” به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی روز ۳۰ بهمن ساعت ۱۴ و ۱ تا ۳ اسفند ساعت ۱۵ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *