برنامه اجراهای دهمین روز از سی و هفتمین جشنواره‌ تئاتر فجر


دهمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۱ نمایش صحنه ای در  تالار های چهارسو , سایه ، قشقایی مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج ، تئاتر مولوی ، تالار حافظ ، تالار فردوسی ،  تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه خواهد بود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز چهار شنبه اول اسفند ، تالار وحدت میزبان نمایش “رستم و سهراب” به نویسندگی و کارگردانی میرکمال میرنصیری خواهد بود . این نمایش ساعت ۱۹.۳۰ و به مدت ۱۰۰ دقیقه به روی صحنه می رود.

مجموعه تئاتر شهردر روز دهمین جشنواره میزبان ۴ نمایش است .

نمایش ” زندگی احمقانه “ به نویسندگی ریونوسوکه آگوتاگاوا و کارگردانی دیوید دیوآشویلی به مدت ۱۲۰ دقیقه ، از کشور گرجستان در تالار اصلی در در یک نوبت ساعت ۱۷ اجرا می شود .

نمایش ” فقط استخوان ها “ به نویسندگی و کارگردانی توماس مونکتون به مدت ۴۵ دقیقه ، از کشور فنلاند در تالار چهارسو در نوبت های ۱۸.۳۰ و ۲۰:۳۰  اجرا می شود .

تالار سایه در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش ” دیالوگ در سرزمین عجایب” به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی به مدت ۸۵ دقیقه از آلمان است .

در تالار قشقایی  نمایش ” یک خانواده محترم ” به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی عادل عزیزنژاد از شمیرانات به مدت ۶۰ دقیقه  دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به روی به روی صحنه می رود .

تماشاخانه سنگلج  در دهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش “هار” به نویسندگی و کارگردانی حسین پوریانی فر از تهران در دو سانس ۱۷ و ۱۹  به مدت ۶۰ دقیقه از تهران اجرا می شود .

در تالار حافظ ، اجرای اول نمایش “ فرایند ” به نویسندگی ابراهیم زاده و کرسی زر و کارگردانی علی کرسی زر در ساعت ۱۸ و اجرای بعدی ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه از تهران به روی صحنه می رود .

” اُپرای عشق ” به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به مدت ۱۱۰ دقیقه ، از تهران به روی صحنه می رود .

در تماشاخانه ایرانشهر ،  نمایش ” تانگوی شیطان ” به نویسندگی و کارگردانی وحید درویشی در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ به مدت ۹۵ دقیقه از رشت در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی  اجرا می شود .

و نمایش ” مکبث ” به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام به مدت ۸۰ دقیقه در تالار استاد سمندریان به روی صحنه می رود . این نمایش از تهران در ساعت ۱۸ و ۲۰:۴۵ به روی صحنه می رود

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان در دهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

نمایش چیدمان “ گذرگاه ” به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ درتماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا می شود .

در دهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، ۸ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر ، محوطه خانه هنرمندان ایران و ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر به اجرا در خواهند آمد.

در محوطه مجموعه تئاتر شهر نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش “ بیگانگی” به نویسندگی و کارگردانی غنچه شکوهیان از آمل در ساعت ۱۶

نمایش ”ملکوت” به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی از دهلران در ساعت ۱۶:۳۰

نمایش ” این کجا و آن کجا” به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد ساعت ۱۷

نمایش  ” نامیرا ” به کارگردانی امیرحسین شفیعی از تهران ساعت ۱۸:۱۵

در محوطه خانه هنرمندان نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش ” مشترک موردنظر” به نویسندگی و کارگردانی سمیه مهری از تهران ساعت ۱۶:۳۰

نمایش ” اهم” نویسندگی و کارگردانی مسعود براهیمی از تهران ساعت ۱۷

 در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش ” بیگانگی ” به نویسندگی و کارگردانی غنچه شکوهیان از آمل در ساعت ۱۰:۳۰

نمایش “ ملکوت” به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی از دهلران در ساعت ۱۱

در بخش دیگر گونه های اجرایی در نهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۴ نمایش  همراه خواهد بود .

نمایش “مثبت و منفی هفت ” به نویسندگی و کارگردانی کیمیا خطیب زاده در روزهای ۳۰ تا ۲ اسفند ساعت ۱۸ و ۲۰ در پلاتفرم عمارت روبرو اجرا خواهد شد .

نمایش “ بر پهنه کافه ” به نویسندگی و کارگردانی مهنوش نراقی از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ساعت ۱۵ درکافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر اجرا خواهد شد .

نمایش ” مواجهه با ورنوس فادرانی ” به نویسندگی و کارگردانی رضا سعیدی ساعت ۱۹:۳۰ از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند در خانه هنر پیچازی اجرا می شود .

نمایش “ کالاندولا ” به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی روز ۳۰ بهمن ساعت ۱۴ و ۱ تا ۳ اسفند ساعت ۱۵ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *