برنامه اجراهای نهمین روز از سی و هفتمین جشنواره‌ تئاتر فجر


نهمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۱ نمایش صحنه ای در  تالار های چهارسو , سایه ، قشقایی مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج ، تئاتر مولوی ، تالار حافظ ، تالار فردوسی ،  تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه خواهد بود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ، مجموعه تئاتر شهر میزبان ۳ نمایش است .

نمایش ” فقط استخوان ها “ به نویسندگی و کارگردانی توماس مونکتون به مدت ۴۵ دقیقه ، از کشور فنلاند در تالار چهارسو در نوبت های ۱۸.۳۰ و ۲۰:۳۰  اجرا می شود .

تالار سایه در دو نوبت ۱۷ و ۱۹:۳۰ میزبان نمایش ” مسجد سلیمان ” به نویسندگی مشترک بختیاری و میرابیان و کارگردانی ایوب بختیاری به مدت ۱۲۰ دقیقه از شهر اهواز است .

در تالار قشقایی  نمایش ” ترحم : بخش اول ” به نویسندگی ویلیام شکسپیر و کارگردانی آنمار طاها از کشور سوئد اجرا نمی شود . ( لغو اجرای نمایش «ترحم؛ بخش اول» از سوئد به دلیل آسیب دیدگی بازیگر )

تماشاخانه سنگلج  میزبان نمایش ” جعبه ” به نویسندگی مشترک هوشنگ نژاد و موسوی ، به کارگردانی علیرضا وحدی از رشت به مدت ۸۰ دقیقه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ اجرا می شود .

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش “پسرها پسرند” به نویسندگی و کارگردانی فرنس فهر از رومانی یک اجرا در ساعت ۱۹ به مدت ۴۰ دقیقه اجرا می شود .

در تالار حافظ ، اجرای اول نمایش “ مقدس ” به نویسندگی و کارگردانی سعدی محمدی عبد ساعت ۱۷ و اجرای بعدی ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه از تهران به روی صحنه می رود .

اُپرای عشق ” به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به مدت ۱۱۰ دقیقه ، از تهران به روی صحنه می رود .

در تماشاخانه ایرانشهر ،  نمایش ” افسانه امیل و ممیل ” به نویسندگی و کارگردانی شهاب امرایی در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه از درود در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی  اجرا می شود .

و نمایش ” ما داریم از این خونه میریم ” به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی حسین اکبرپور به مدت ۷۰ دقیقه در تالار استاد سمندریان به روی صحنه می رود . این نمایش از مشهد در جشنواره حضور دارد .

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرایی ندارد .

نمایش چیدمان “ گذرگاه ” به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا می شود .

در نهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، ۸ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر ، محوطه خانه هنرمندان ایران و ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر به اجرا در خواهند آمد.

در محوطه مجموعه تئاتر شهر نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش “ لازمان لامکان” به نویسندگی رضا بهرامی و کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر در ساعت ۱۶

نمایش ” این کجا و آن کجا ” به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد در ساعت ۱۶:۳۰

نمایش ” ماشین زمان” به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی زاده از مرند ساعت ۱۷

نمایش  ” نامیرا ” به کارگردانی امیرحسین شفیعی از تهران ساعت ۱۸:۱۵

در محوطه خانه هنرمندان نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش ” بیگانگی ” به نویسندگی و کارگردانی غنچه شکوهیان از آمل ساعت ۱۶:۳۰

نمایش ” درها به روی چه کسی … ” نوشته محمد جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسن زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۷

 در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر نمایش های زیر اجرا می شود :

نمایش ” این کجا و آن کجا ” به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد در ساعت ۱۰:۳۰

نمایش “ لازمان لامکان” به نویسندگی رضا بهرامی و کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر در ساعت ۱۱

 

در بخش دیگر گونه های اجرایی در نهمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۵ نمایش  همراه خواهد بود .

نمایش “ گرم کردن” به نویسندگی و کارگردانی احسان شایان فرد در روزهای  ۲۹ و ۳۰ بهمن ساعت ۱۶ در کارگاه دکور تالار وحدت اجرا خواهد شد .

نمایش “ بر پهنه کافه ” به نویسندگی و کارگردانی مهنوش نراقی از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ساعت ۱۵ در کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر اجرا خواهد شد .

نمایش “ انگشت به انگشت ” به نویسندگی و کارگردانی سید جعفر حجازی ، ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه پارک دانشجو و مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد داشت .

نمایش ” مواجهه با ورنوس فادرانی ” به نویسندگی و کارگردانی رضا سعیدی ساعت ۱۹:۳۰ از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند در خانه هنر پیچازی اجرا می شود .

ارس ” به نویسندگی و کارگردانی سید جعفری حجازی از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه پارک دانشجو و مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود .

نمایش “ کالاندولا ” به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی روز ۳۰ بهمن ساعت ۱۴ و ۱ تا ۳ اسفند ساعت ۱۵ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *