برنامه جدید تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد


برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که روز گذشته سه نمایش به اجراهای خود در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه پایان دادند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در این هفته نمایش «اعتراف» نوشته برد میرمن و کارگردانی شهاب حسینی ساعت ۲۱ با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰، ۵۰ و ۶۰ هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می رود. در این اثر نمایشی علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو نیز با پایان گرفتن نمایش «چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی، نمایش «مده آ، فصل دوم» به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر به کارگردانی میلاد نیک آبادی از روز دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۲۰ به مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان به صحنه می رود. مهتاب پرنیان، ساغر تاجیک، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا محمدی، مهرنوش معصومی، بیتا معیریان، مجید نوروزی، پریسا هاشم پور بازیگران این نمایش هستند.

«اخککندو» عنوان نمایش جدید دیگری است که  با اتمام نمایش «اتاق» به کارگردانی فاطمه علی حسینی از روز سه شنبه ۶ تیر ماه به نویسندگی سید محمد مساوات، کارگردانی هادی عامل و بازی حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی،   فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی، امیر اورعی در تالار قشقایی به صحنه می رود. این اثر نمایشی ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود.

نمایش «صبحانه در غروب» اثر جدید دیگری است که از روز دوشنبه ۵ تیرماه به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی در تالار قشقایی به صحنه می رود. در این اثر نمایشی که ساعت ۲۱:۱۵ به مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان اجرا می شود مجتبی پیرزاده، علی‌رضا ثانی فر، شمسی‌صادقی، حسین‌فرضی‌زاد، سلما کریم عمری به عنوان بازیگر حضور دارند.

با پایان یافتن نمایش «ترانه ای برای تو» به کارگردانی امین ابراهیمی در تالار سایه، نمایش «هفت روز از تیر ۶۰» نوشته کامران شهلایی و کارگردانی محمد لارتی و کامران شهلایی از روز چهارشنبه ۷ تیر ساعت ۲۰:۳۰ با مدت زمان ۹۰ دقیقه، قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان و بازی امین سیار دشتی، فرزین محدث، مژگان خالقی، فرهاد تفرشی، احمد جعفری، هدیه رضایی و مرضیه بدرقه به صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *