تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط‌عمومی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در دومین روز اجراهای جشنواره تئاتر دانشگاهی، ۸ نمایش در سالن‌های اصلی و کوچک مرکز تئاتر مولوی، سالن قشقایی و پلاتو اجرا تئاتر شهر، سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، سالن سمندریان دانشگاه تهران، پلاتو خسروی دانشگاه هنر، تالار هنر و عمارت روبرو به اجرا در می‌آید.

در مرکز تئاتر مولوی نمایش “داش آکل” نوشته و کاری از سیاوش حیدری ساعت‌های ۱۶ و ۱۹ در سالن اصلی و نمایش “دمل” کاری از سینا نظری در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن کوچک اجرا می‌شود. همچنین این سالن در همین روز در ساعت‌های  ۱۶ و ۲۱ میزبان نمایش “انگشت به انگشت” به کارگردانی جعفر حجازی در بخش تجربه‌های اجرا خواهد بود. در مجموعه تئاتر شهر، تالار قشقایی در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش “پوبلیکومس بشیمبوفونگ” کاری از امیر اخوان و پلاتو اجرا میزبان “چند روایت مجهول روزانه” نوشته شهرام کرمی و کارگردانی سروش طاهری می‌شود. در سالن استاد انتظامی نمایش “لوله” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اجلی طی دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به اجرا در می‌آید.

در سالن سمندریان دانشگاه تهران نمایش “دلقک‌های غمگین” کاری از مانلی حسین‌پور در ساعت‌های ۱۵ و ۱۷ به روی صحنه می‌رود.

در عمارت روبرو و در بخش تجربه‌های اجرا، نمایش “کوهستان” با کارگردانی آرش پروین در دو بخش در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است، بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار می‌شود.