برنامه دومین روز چهارمین جشنواره تئاتر شهر


امروز ۲۷ شهریور ماه ، در دومین روز از جشنواره تئاتر شهر ، شاهد اجرای ۱۸ نمایش در بخش‌های صحنه‌ای، باران، کودک و نوجوان، خیابانی و نمایشنامه‌خوانی خواهیم بود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، سالن ماه حوزه هنری در دومین روز جشنواره میزبان نمایش “وداع سبز” به کارگردانی رضا شادالویی است که در نوبت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود. سالن کوچک تالار محراب نیز در این روز میزبان نمایش “ویار” به کارگردانی محمود نصر می‌شود که در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ اجرا خواهد شد.

سومین نمایش صحنه‌ای این روز نیز مهمان خانه نمایش اداره تئاتر است. “کمدی با شیوه فاصله‌گذاری” عنوان نمایشی با کارگردانی کاوه مهدوی است که در نوبت‌های ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

روز جمعه ۲۷ شهریور در بخش خیابانی نیز با اجرای ۱۱ نمایش همراه است. در محوطه مجموعه تئاتر شهر نمایش‌های “کودک درون” کار الهه پورجمشید، “ساعت ۹” به کارگردانی فرامرز قلیچ‌خانی، “کسی لبخند نمی‌زند” به کارگردانی رستا رضوی، “زندگی خوب” به کارگردانی فیروز حیدرزاده و نمایش “دریادلان” به کارگردانی امیرحسین شفیعی اجرا می‌شوند. این نمایش‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ میزبان علاقه مندان هنر تئاتر خیابانی هستند.

در فرهنگسرای شفق نیز سه نمایش خیابانی “روزگار اهالی خیمه” کار علی جباری، “فرشته ماهی‌ها در خاک” کار علی عمرانی و “تحت درمان” کار روح اله سنایی از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ اجرا می‌شوند.

در این روز فرهنگسرای اندیشه نیز شاهد اجرای نمایش‌های “غائله شبیه‌خوانی کار محمد هادی عطایی، ” کودک درون ” و “زندگی خوب” است که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به اجرا در می‌آیند.

در بخش تئاتر کودک و نوجوان نیز دو نمایش روی صحنه خواهند رفت. نمایش “مجید هی، فرچه‌ها” به کارگردانی طهورا کریم‌خانی در نوبت‌های ۱۵ و ۱۷ سالن مبارک فرهنگسرای بهمن و نمایش “یک دقیقه” به کارگردانی میثم یوسفی در نوبت‌های ۱۷.۳۰ و ۱۹.۳۰ فرهنگسرای فدک اجرا می‌شوند.

اما در بخش نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای سرو میزبان اجرای دو گروه خواهد بود. نمایشنامه‌خوانی “دکل کُل” با کارگردانی مسعود باستانی در نوبت ۱۷.۳۰ و نمایشنامه‌خوانی “علاء الدین و رویای پراید پرنده” به کارگردانی احسان شادمانی در ساعت ۱۹ اجرای خود را آغاز می‌کنند.

گفتنی است چهارمین جشنواره تئاتر شهر به دبیری شهرام کرمی از ۲۶ شهریور ماه تا ۲ مهرماه در تهران در حال برگزاری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *