برنامه اجراهای آخرین روز پنجمین جشنواره تئاتر شهر


همزمان با آخرین روز پنجمین جشنواره «تئاتر شهر»، دوشنبه ۲۹ شهریور نمایش‌های مختلفی به صحنه می‌روند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در بخش صحنه‌ای، نمایش «آب مایه عذاب» کاری از علی بیگدلی و مریم داننده ­فرد در دو نوبت ۱۸ و ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن اصلی تالار محراب اجرا می­ شود.

سالن کوچک تالار مولوی نیز میزبان نمایش «کمی آنسوتر» نوشته کامران شهلایی به کارگردانی مشترک محمد لارتی و کامران شهلایی است. این اثر ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه به صحنه می­ رود.

اداره تئاتر خانه نمایش نیز نمایش «ماه منظر» نوشته امیر دژاکام به کارگردانی محمد امیری­ آتشگاه را به مدت ۶۰ دقیقه ساعت ۱۹:۳۰ به تماشا می­ گذارد.

در بخش کودک ونوجوان، سالن مطهری فرهنگسرای خاوران نمایش «جادوگر شهر زمرد» نوشته کیومرث قنبری­ آذر به کارگردانی امیر قاسمی را به مدت ۶۰ دقیقه ساعت ۱۷ میزبانی می­ کند.

در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران نیز نمایش «رویای ماه» نوشته مریم کاظمی به کارگردانی احسان مجیدی به مدت ۴۵ دقیقه ساعت ۱۸:۱۵ اجرا می‌شود.

در بخش جنبی تئاتر خیابانی نمایش «من تهرانم» کاری از پیام عزیزی در فرهنگسرای سرو اجرا دارد.

فرهنگسرای شفق نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان نمایش «خانه دوست من کجاست» کاری از محسن علی­محمدی و نمایش «بادبادک» کاری از محمد فرجی است.

در بخش ویژه (مروری بر آثار اسماعیل خلج)، بخش‌هایی از نمایشنامه‌های «جمعه‌کشی»، «هفت نمایش کوتاه» و «داستان‌های ناتمام» ساعت ۱۸ خوانش می‌شود.

در بخش تئاترشورایی، نمایش «مداخله عروسکی» از گروه مونو ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران میزبان مخاطبان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *