برنامه کامل سومین روز جشنواره تئاتر فجر / فردا همه سالن ها فعال اند


در سومین روز از سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ، ۱۰ نمایش صحنه‌ای، شش اثر خیابانی و یک نمایش رادیویی، اجرا می‌شوند.

برنامه روز های جشنواره تئاتر فجر سی و سه-روز سوم

به گزارش تئاتر فستیوال ، در سومین روز جشنواره ، سوم بهمن ماه، برای نخستین بار تمام سالن‌های این جشنواره فعال و شاهد اجرای ۱۰ نمایش صحنه‌ای و رادیویی می‌شوند. هفت اثر خیابانی هم در محوطه تئاتر شهر، برج میلاد و باغ هنر اجرا خواهند شد. 

تالار اصلی تئاتر شهر : نمایش «کودک وحشی» به نویسندگی برونو کستن و کارگردانی مری پرووانس از فرانسه، دومین روز اجرای خود را در این سالن پشت سر خواهد گذاشت . این نمایش در ساعت ۲۰ به صحنه خواهد رفت .

تالار چهارسو : نمایش «تقدیر بازان» به نویسندگی هاله مشتاقی‌نیا و کارگردانی سیما تیرانداز نیز در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

تماشاخانه سنگلج : نمایش «شیرین به روایت امروز» در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در این سالن میزبان علاقه‌مندان خواهد بود . نویسندگی این نمایش بر عهده چیترا نادری است و محمد شهبازی کارگردانی آن را بر عهده داشته است. «شیرین به روایت امروز» از کرج و در بخش مرور تئاتر ایران حضور یافته است.

تالار هنر : نمایش «به کفشات نگاه کن» نیز که در بخش مرور جشنواره حضور دارد، در تالار هنر در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه خواهد رفت. منوچهر اکبرلو نویسندگی این نمایش و حمیدرضا حاجی‌ملاحسینی کارگردانی آن را به عهده داشته است.

تالار حافظ : این سالن با «نمایش کابوس زنی در خواب» در سومین روز جشنواره به استقبال مخاطبان خواهد رفت. این نمایش به نویسندگی اورنگ نارکی و کارگردانی مسلم نارکی از گچساران در این جشنواره حضور دارد.

تماشاخانه ایرانشهر : دو نمایش در این سالن اجرا خواهد بود. «چهار نمایشنامه منتسر نشده از مهران صوفی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی در دو نوبت ۱۷ و ۱۹:۳۰ در تالار استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه خواهد رفت.

نمایش «کمپلکس اودیسه» نیز به نویسندگی و کارگردانی فیلکس میتاس اُت از آلمان، دومین روز اجرای خود را تالار استاد سمندریان تجربه خواهد کرد. این نمایش در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ به صحنه خواهد رفت.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان : نمایش «قصر» به نویسندگی و کارگردانی آرمین جوان در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ به استقبال تماشاگران خواهد رفت.

تماشاخانه مهر حوزه هنری : نمایش «صورت به صورت» به نویسندگی سیاوش طهمورث و کارگردانی محمدرضا درند از کرمانشاه میزبان مخاطبان خود در سالن مهر خواهد بود. این نمایش در دو سانس ۱۶ و ۱۸ به صحنه می‌رود.

تماشاخانه باران : اولین اجرای در این سالن در جشنواره سی‌و‌سوم ، نمایش «نمایشگاه لودلو» خواهد کرد . متن این نمایش از لند فورد ویلسن است که برای اولین بار نمایشی از او در ایران اجرا می‌شود. کارگردانی این نمایش را مهدی ضیاء چمنی از مشهد بر عهده داسته است. تماشاخانه باران در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ میزبان مخاطبان خواهد بود.

تئاتر فجر خیابانی تئاترشهر

نمایش‌های خیابانی و رادیویی

محوطه مجموعه تئاتر شهر : چهار نمایش خیابانی در این مکان اجرا خواهد بود. نمایش «ناکو» به کارگردانی محمد مظفری از بوشهر در ساعت ۱۶ برای مخاطبان اجرا خواهد شد. نمایش «درخت جان» به کارگردانی محمود فرضی‌نژاد از سیاهکل در ساعت ۱۶:۳۰، نمایش «نوا» کار محسن اردشیر از آمل در ساعت ۱۷ و نمایش خیابانی «آقای سیگار» به کارگردانی علی‌اصغر خطیب‌زاده از دامغان در ساعت ۱۸ در همین محوطه به استقبال تماشاگران خواهند رفت.

باغ هنرمندان : اجرای دو نمایش «قصه نقش» به کارگردانی سعید کاظمیان از گنبد کاووس در ساعت ۱۶ و «پرس سیور» به کارگردانی مجتبی مرادی از کرمانشاه در ساعت ۱۶:۳۰ خواهد شد.

نمایش رادیویی : «آن روز همه می‌خندند» به نویسندگی رضا چهره‌نگار و کارگردانی مهدی مقدم از فارس نیر در مدت زمان ۳۰ دقیقه اجرا خواهد شد. تهیه‌کنندگی این اثر نماشی بر عهده حمیدرضا پورعلی‌محمد بوده است.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری اردشیر صالح‌پور تا ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *