برنامه ی دومین روز جشنواره تئاتر شهر/ آغاز اجراهای خیابانی


در دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر شهر روز شنبه ۱۲ مهرماه، ۱۲ نمایش در بخش های مختلف جشنواره اجرا می‌شوند.
 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر شهر، ۱۲ نمایش از جمله آثار خیابانی این رویداد هنری به صحنه می روند.

در این روز و در بخش نمایشنامه خوانی، «داستان حمید بهمنش» نوشته روزبه اختری و کارگردانی آیسان اختری و نمایش «خش خش بیسیم» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری و مرتضی زیوری در سانس های ۱۷ و ۱۹ در محل فرهنگسرای سرو خوانش می شود.

در ادامه برنامه ها نمایش «یک شاخه گل سرخ» نوشته سیروس همتی به کارگردانی علی برجی در سانس های ۱۸ و ۲۰ در سالن مهر حوزه هنری و «تداعی اطمینان» از بخش صحنه ای نوشته سروناز زمانی و کارگردانی ساناز زمانی در سانس های ۱۷ و ۱۹ در سالن ماه حوزه هنری روی صحنه می روند. نمایش «هیچ کس» نیز از بخش صحنه ای به نویسندگی رویا افشار و کارگردانی فرید یوسف پور در ساعت ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی تالار محراب اجرا می‌شود.

در بخش کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر، «قصه حسن و بزغاله» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی مهدی در سانس های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای اندیشه، «گیس گلابتون و طلسم شهر آواز» به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات در سانس های ۱۶ و ۱۸ در خانه فرهنگ فدک و «مبارک کجاست؟» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری در سانس های ۱۶ و ۱۸:۳۰ در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران روی صحنه می‌روند.

در بخش خیابانی نیز در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در فرهنگسرای سرو، نمایش های «ساختمان شماره ۱۲» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی وکیلیان و «یک لحظه» به نویسندگی و کارگردانی احمد صمیمی اجرا می‌شوند.

در ادامه این بخش، »تا باد چنین بادا» به نویسندگی امیرحسین شفیعی و کارگردانی رستا رضوی و «شکلات تلخ» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز قلیچ خانی در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در محل فرهنگسرای شفق نمایش داده می شود.

سومین دوره جشنواره تئاتر شهر از ۱۱ تا ۱۸ مهرماه در مراکز فرهنگی – هنری و فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *