برپایی مسابقه عکاسی با موبایل از نمایش «پائیز»


نمایش «پائیز» در هفته سوم دور جدید اجرای خود در تالار شمس اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل ویژه مخاطبین می کند .

پائیز.

به گزارش تئاتر فستیوال ، تماشاگرانی که در روزهای یکشنبه ۳۰ و دوشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۴ ضمن استفاده از ۲۵% تخفیف ویژه به تماشای نمایش پائیز می نشینند، می توانند با استفاده از تلفن همراه خود اقدام به عکاسی از نمایش کرده و با ارسال تصاویر خود برای گروه تئاتر معاصر در مسابقه شرکت کنند.

شرایط حضور در مسابقه:
۱- مخاطبین برای عکس برداری فقط مجاز به استفاده از تلفن همراه می باشند و عکسبرداری با هر توع دوربین عکاسی (حرفه ای یا کامپکت) مجاز نمی باشد.
۲- در هنگام عکسبرداری اجازه استفاده از فلاش وجود ندارد.
۳- با توجه به تفاوت امکانات گوشی های موبایل و همچنین سه سویه بودن جایگاه مخاطبین، کیفیت عکس ها و همچنین زاویه دوربین ملاک داوری نبوده و تنها خلاقیت شما در شکار لحظه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
۴- عکس ها باید بدون هیچ گونه اصلاح رنگ، نور و بدون کوچکترین تغییر و با نهایت کیفیت تصویری که تلفن همراه شما ثبت می کند ارسال شوند.
۵- هر شرکت کننده مجاز است سه تصویر را به سلیقه خود انتخاب و با مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، شماره تماس ثابت، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل) برای گروه تئاتر معاصر ارسال نماید.
۶- عکس های ارسالی توسط تیم داوری سه نفره شامل نادر برهانی مرند (کارگردان)، امیر جعفری(بازیگر)، امیر خدامی(عکاس) مورد ارزیابی قرار می گیرد.
۷- مهلت ارسال عکس ها از روز یکشنبه ۳۰ فروردین تا روز جمعه ۴ اردیبهشت ماه بوده و نتیجه داوری عکس ها نیز روز دوشنبه ۷ اردیبهشت ماه طی مراسمی در تالار شمس اعلام خواهد شد.
۸- به نفر اول این مسابقه یک دستگاه تبلت به همراه امکان تماشای رایگان ۱۰ اثر نمایشی آینده گروه تئاتر معاصر اهدا خواهد شد.همچنین نفر دوم امکان تماشای رایگان ۱۰ اثر نمایشی آینده گروه معاصر و نفر سوم نیز ۵ اثر نمایشی آینده گروه تئاتر معاصر را می توانند به صورت رایگان به تماشا بنشینند.
علاقمندان می بایست سه عکس منتخب خود را با توجه به شرایط ذکر شده و با مشخصات کامل به آدرس ایمیل moasertheatergroup@gmail.com ارسال کنند. همچنین می توانید تصاویر خود را در محیط اینستاگرام با هشتک #پاییز نیز منتشر کنید تا دیگر مخاطبین هم تصاویر شما را تماشا کنند.
توجه داشته باشید شماره تلفن ۰۹۳۶۷۰۹۳۷۶۳ آماده پاسخگویی به سوال های احتمالی شما درباره این مسابقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *