برگزاری کارگاه نمایشنامه‌‌نویسی «از ایده تا متن»


مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کارگاه تولید نمایشنامه‌ «از ایده تا متن» را در تابستان ۹۴ برگزار می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با هدف شناسایی استعدادهای جوان و تولید متون نمایشی با توجه به اولویت‌های موضوعی حوزه هنری، کارگاه تولید نمایشنامه‌ «از ایده تا متن» را در تابستان ۹۴ برگزار می‌کند.

کارگاه «از ایده تا متن» با حضور سعید اسدی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، در شانزده جلسه‌ ۳ ساعته در تابستان ۹۴ برپا خواهد شد.

هنرجویان این کارگاه پس از مصاحبه‌ حضوری و ارائه‌ نمونه‌کار از بین متقاضیان علاقه‌مند، انتخاب خواهند شد. متون تولید شده در این کارگاه، در صورت برخورداری از کیفیت لازم، منتشر یا در فهرست تولید نمایش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری قرار خواهند گرفت.

هنرجویان و علاقه‌مندان تا ۲۰ خرداد‌ماه ۹۴ فرصت دارند تا با حضور در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین ثبت‌نام دومین کارگاه تولید نمایش «از ایده تا اجرا» نیز تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

در کارگاه تولید نمایش «از ایده تا اجرا»، دوره‌های بازیگری، تربیت حس، پانتومیم، حرکت، تنفس و صدا زیر نظر مدرسین مجرب مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.

زمان برگزاری کارگاه تولید نمایش «از ایده تا اجرا» نیز به مدت سه ماه از پایان خرداد تا پایان شهریورماه ۹۴ بوده و پس از پایان این دوره، نمایش تولید شده توسط هنرجویان در صورت کسب صلاحیت و کیفیت لازم، بعد از اجرای عمومی در یکی از تماشاخانه‌های حوزه هنری به دبیرخانه‌ بیست و چهارمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه معرفی خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نشانی خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان سمیه، روبه‌روی خیابان پورموسی، ساختمان مرکزی حوزه هنری، طبقه‌ی چهارم مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *