برگزیدگان «نمایشگاه مجازی عکس تئاتر» معرفی شدند


طی مراسمی برگزیدگان «نمایشگاه مجازی عکس تئاتر» که به همت انجمن عکاسان خانه تئاتر برگزار شده بود، مشخص شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، طی مراسمی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن مهین اسکویی خانه تئاتر برگزار شد، برگزیدگان «نمایشگاه مجازی عکس تئاتر» که به همت انجمن عکاسان خانه تئاتر برگزار شده بود، مشخص شدند.

محبوبه فرج الهی نایب رئیس و دبیر هیات مدیره این انجمن عنوان کرد: پس از ارزیابی نهایی آثار توسط هیأت مدیره انجمن عکاسان از میان تمامی آثار ارسالی آثار کیارش مسیبی، شراره سامعی و تبسم ارگی به عنوان آثار برتر برگزیده شده و جوایز (کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و لوح ویژه) به آنها اهدا شد.

پیش از اهدا جوایز، بیانیه هیات داوران این نمایشگاه قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: «اکنون که دنیا دچار اتفاقی ناگوار و ویروسی همه گیر شده، الزام به بقا را دوری از یکدیگر تعریف کرده اند. ما نیز به ناچار با این حادثه تلخ مواجه ایم اما می دانیم، هنر است که جریان سازنده خود را همچون گذشته در حال حرکت، پدید آورنده، شکوفا و مبدع ادامه می دهد. هنرمند از ورای تصورات خلق می کند، آن هم از جنس عشق و زندگی. هنرمندان عکاس با ثبت لحظات، جریانی از اتفاقات دوران خود را رقم می زنند و برای آیندگان به یادگار می-گذارند. ایشان راویان مصور تاریخ اند و عکاسان تئاتر وقایع نگاران جریان زندگی بر روی صحنه تئاتر.

نخستین دوره پویش گالری مجازی با ایده ای خاص جهت پیشبرد یک حرکت صنفی و حمایت از اعضای خود، در هیأت مدیره هشتم انجمن عکاسان خانه تئاتر مطرح و به ثمر رسید و این امر میسر نمی شد مگر با همدلی و همراهی تمامی ما در این دوران سخت. اکنون که از کنار هم جمع شدن منع شده ایم با هم، هم پیمان می شویم برای زندگی بهتر و نگاهی روشن تر. با آرزوی سربلندی و موفقیت های روز افزون.

برای تمامی ۲۵ شرکت کننده در این نمایشگاه حق التصویر به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و گواهی شرکت در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه «گالری مجازی» در راستای حمایت از اعضا انجمن عکاسان خانه تئاتر در برابر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر، از تاریخ ۲۷ فروردین ماه برگزار شد. شرکت در این نمایشگاه برای تمامی اعضای انجمن عکاسان آزاد بود و عکاسان می توانستند تا حداکثر ۱۰ قطعه عکس را برای شرکت در این نمایشگاه ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *