بندرعباسی ها تئاتر شهر را به آتش می کشند


چهار نمایش از بندر عباس طی پروژه “تئاتر را باید به آتش کشید” در تهران به روی صحنه می رود .
 تئاتر را باید به آتش کشید
به گزارش تئاتر فستیوال ،برنامه “تئاتر را باید به آتش کشید” کاری از گروه تئاتر”کارگاه” بندر عباس است که از ۲۶ اردیبهشت الی ۱۱ خرداد در مجموعه تئاتر شهر تهران ، سالن قشقایی اجرا می شود.
این برنامه پروژه منتخب مرکز مطالعات اجرای قشقایی است که به گروه کارگاه بندر عباس سفارش داده شده است .
در این ۱۵ روز چهار نمایش “زن” به کارگردانی مجید بشکال ۲۶ الی ۳۰ اردیبهشت ، “کاریزنو” و ” نمایش کوتاه شبانه” به کارگردانی مجید سرنی زاده ۳۱  تا ۵ خرداد و ” روز رستاخیز “به کارگردانی مجید سرنی زاده ۹ الی ۱۱ خرداد در تئاتر شهر تهران به روی صحنه می رود .
علاوه بر اجرای نمایش ،نشست های پژوهشی با حضور اساتید برجسته دانشگاه های کشور و انجمن علمی و تخصصی با محوریت کاوش برای توسعه مرزهای تئاتر ایران و آزمودن مسیر های نوین ،توسعه فناوری تجهیزات تئاتر در داخل کشور ،حافظه حرکتی جمعی ایرانی ،شعر فارسی و نمایش ایرانی ،افسانه ،آئین و نمایش هرمزگان برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر تحت عنوان “باروت در دل نمایش “و نمایشگاه برقع ازدیگر برنامه های این پروژه در تهران خواهد بود.
کارگاه سه روزه توسعه فناوری تجهیزات نور پردازی در داخل کشور برای نخستین بار با محوریت ایده پردازی و نوآوری برای ساخت تجهیزات نور پردازان تئاتر ایران با حضور اساتید برجسته دانشگاه های کشور، ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه تئاتر شهر، سالن قشقایی برگزار می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *