اجرای ۲ نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی


نمایش های «از خط زرد فاصله بگیرید» و «ادیپ افغانی» آثاری هستند که به زودی اجرای عمومی خود را در مرکز تئاتر مولوی آغاز می کنند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» که محصول تلاش دانشجویان دانشگاه تهران و تربیت مدرس است از روز یک شنبه ۲۹ مردادماه در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می کند.

این نمایش به نویسندگی الهه مجلسی و کارگردانی رضا رشادت از روز یکشنبه ۲۹ مرداد تا ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.

در نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» امین اسفندیار، گلزار حذفی، نادر خوش‌بخت، داریوش رشادت، بی‌تا عزیز اقلی، گلنوش قهرمانی و حسین کریمی به ایفای نقش می پردازند.

سجاد افشاریان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، تهیه کنندگی این نمایش را برعهده دارد.

این نمایش روایتی‌ است شبه مستند از مرگ‌های خودخواسته در مترو. نمایش، داستان ناتمام زندگی کسانی را روایت می‌کند که رفته‌اند و کسانی که در رنجِ رفتگان باقی‌مانده‌اند.

در این اثر مونا احمدی، هستی مهدوی، اسماعیل خزایی و سجاد افشاریان نریشن، رضا رشادت طراحی صحنه، حسین صحرایی مشاور صحنه، نسا قلی پور طراحی لباس، پدرام رضوانی طراحی نور، گلزار حذفی ویدیو آرت، امیر صداقتی گرافیک، مانی مزکی طراحی صدا و موسیقی، فاطمه حسن‌وند تیزر و عکاس، حسن مهاجر دستیار اول کارگردان، سارا جویا دستیار دوم و فاطمه الوندی منشی صحنه همکاری می کنند.

***

همچنین نمایش «ادیپ افغانی» نوشته احمد مهرانفر از روز سه شنبه ۳۰ مردادماه در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می کند.

این نمایش به کارگردانی مجتبا جدی از روز سه شنبه ۳۰ مرداد تا ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه خواهد رفت.

در نمایش «ادیپ افغانی» مجتبی پیرزاده و پریسا هاشم پور به ایفای نقش می پردازند.

احمد مهرانفر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون علاوه بر نویسندگی، تهیه کنندگی این نمایش را نیز بر عهده دارد.

این نمایش درباره زنی است که سه شب است خواب می بیند شوهرش او را می کشد، همسرش اما ۱۵ سال است که خواب ندیده. او متوجه می شود آخرین خوابش که پانزده سال پیش دیده است، شباهت عجیبی با خواب های زن دارد …

در این اثر الهه فرازمند مشاور کارگردان، ابوالفضل سلحشور دستیار کارگردان، مجتبی جدی طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه کارگردانی و سید محمد مساوات و وحید رزاقی گرافیک همکاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *