تحلیل و آنالیز نمایش مهاجران در آخرین روز اجرا ، از زبان کارگردان اثر


نمایش «مهاجران» به کارگردانی «مهرداد خامنه ای» آخرین روز اجرای خود را به تحلیل و آنالیز نمایش از زبان کارگردان اثر و گروه اجرایی اختصاص می دهد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، خانه نمایش قصد دارد به همراهی گروه اجرایی نمایش آخرین روز اجرای «نمایش مهاجران» یعنی روز جمعه ۷ آذر ماه را به تحلیل و بررسی شیوه ی اجرایی اثر از زبان کارگردان و عوامل اجرایی اختصاص دهد، به همین منظور علاقمندان و کسانی که این نمایش رادیده اند، با حضور در این جلسه می توانند دیدگاههای و شیوه ی اجرایی به کارگرفته شده در شکل گیری این اثر از سوی عوامل اجرایی اشنا شوند.

شایان ذکر است این اولین بار است که چنین حرکتی از سوی یک کارگردان و گروه اجرایی در تئاتر حرفه ای کشور انجام می گیرد. ضمنا شرکت برای عموم آزاد و به صورت رایگان می باشد.

در این نمایش هوشمند هنر کار و محمد زراعتی به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل این گروه می توان به طراح صحنه و لباس : هوشمند هنر کار طراح ، پوستر و بروشور: یوریک کریم مسیحی و دستیار کارگردان: شیرین میرزانژاد نام برد.
لذا کلیه کسانی که علاقه مند به شرکت در این جسله هستند می توانند روز جمعه ۷ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com مراجعه فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *