تخفیف ویژه دانشجویی برای ۲ نمایش


نمایش “حرفه ای” به کارگردانی رضا کیانیان در سالن “پالیز” و نمایش “شعله ۲” به کارگردانی ایمان افشاریان در تالار حافظ با تخفیف ویژه برای دانشجویان اجرا می شوند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “حرفه ای” به کارگردانی رضا کیانیان که این روزها در تماشاخانه پالیز به صحنه می‌رود، از روز یکشنبه یکم اسفند ماه تا جمعه ۶ اسفند با تخفیف ۴۰ درصدی به دانشجویان میزبان تماشاگران و علاقه‌مندان جوان تئاتر است.

دانشجویان می توانند با مراجعه به گیشه سالن پالیز و ارایه کارت دانشجویی از این تخفیف استفاده کنند. گفتنی است این تخفیف فقط شامل مراجعین حضوری است و خریدهای اینترنتی را در بر نمی گیرد.

نمایش “حرفه ای” نوشته دوشان کواچویچ  یک کمدی اجتماعی درباره فروپاشی کمونیسم و پیامدهای آن است که رضا کیانیان ، هدایت هاشمی و بهاره رهنما بازیگران این نمایش هستند.

نمایش “حرفه ای” از ۱۷ بهمن تا ۲۷ اسفند هر روز ساعت ۱۷ در سالن پالیز به نشانی خیابان کریمخان، خیابان آبان جنوبی (عضدی)،  خیابان سپند، شماره ۶۹ روی صحنه است.

***

همچنین نمایش “شعله ۲” به نویسندگی، طراحی و کارگردانی ایمان افشاریان که این روزها در تالار حافظ اجرا می شود، برای دانشجویان علاقه مند به تماشای این اثر نمایشی تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این اثر نمایشی برداشتی از فیلم «شعله» از آثار مطرح سینمای هند است.

مهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که تجربه بازی در نمایش «جنایت و مکافات» افشاریان را داشت در این اثر به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.

مسعود میرطاهری، حمید رحیمی، سپهر گودرزی، محمد پویا، سیاوش میری، مهران شجاع، محمدرضا آل طاها و حامد ابریشمی بازیگران نمایش «شعله ۲» هستند.

تهیه کننده و مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر، طراح لباس: سوده شرحی، موسیقی: آرش عزیزی و امیر صدیقیان، طراح پوستر و بروشور: یحیی پاکدل، طراح نور: علی کوزه گر، عکاس: محمدصادق زرجویان، شاعر: رسول ادهمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: دیانا فتحی، منشی صحنه: پرنده علایی، مدیر صحنه: حامد ابریشمی و محمد حقیقی پور، تمرین بدن و حرکت : یاسمن ادیبی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، مشاور رسانه ای: الهه حاجی زاده، دستیار لباس: معصومه یادگاری و دستیاران طراح نور: امیرحسین سیر و رضا رضائی از دیگر عوامل اجرای این اثر نمایشی هستند.

نمایش «شعله ۲» بهمن و اسفندماه سال جاری ساعت ۲۰:۱۵ و با مدت زمان ۷۵ دقیقه در تالار حافظ اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *