تخفیف ویژه دانشجویی نمایش «مهاجران» و «در پوست شیر»


دانشجویان می‌توانند برای دیدن نمایش «مهاجران» به کارگردانی مهرداد خامنه‌ای و  نمایش «در پوست شیر» از بلیت نیم بها استفاده کنند.

مهاجران و در پوست شیر

به گزارش تئاتر فستیوال،  نمایش “مهاجران” که از اول آبان ماه اجرای خود را در خانه نمایش آغاز کرده، با استقبال خوبی از سوی تماشاگران و مخاطبان روبه رو شده، از این رو دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ویزه دانشجویی این نمایش (بلیت نیم بها) استفاده کنند.

در این نمایش هوشمند هنر کار و محمد زراعتی به ایفای نقش می‌پردازند. علاقه مندان می‌توانند جهت تماشای این نمایش، هر روز به جز شنبه‌ها، از ساعت ۱۸:۳۰ به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی، کوچه شهید محمد آقا، مراجعه کنند.

دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی می‌توانند به تماشای نمایش «در پوست شیر» به نویسندگی شون اوکیسی و کارگردانی میکائیل شهرستانی به صورت نیم بها بنشینند.

 «در پوست شیر» زمانه ایی راکه ارتش آزادی خواه ایرلند مبارزات خود را بر علیه استعمار انگلیس قوت می‌بخشد را روایت می‌کند وداستان مردی جوان به نام داورن است که از دوستان قدیمی آقای شیلدز می‌باشد و به تازگی هم خانه او می‌شود. همین اتفاق ساده باعث شایعاتی درمورد شخصیت واقعی آقای داورن که خود را شاعر معرفی کرده، بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

مهدی دمیرچی در این نمایش به عنوان تهیه کننده حضوردارد. علی کشوری، حسین تفرشی، مهدی ارجمند، مجتبی مجیدی، گلناز اصل دینی، امیرحسین قیاسی، شیرین فرخنده‌نژاد، الکساندر اوانسیان، مریم محمودزاده، رضا صفائی حائری و معصومه اسمی بازیگران این نمایش هستند.

«در پوست شیر» آبان و آذرماه هر روز ساعت ۲۱، در سالن گوشه، فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *