تغییر زمان اجرای «کوکوی کبوتران حرم» در هفته ی پایانی


نمایش «کوکوی کبوتران حرم» کاری از گروه تئاتر شیوه به نویسندگی علیرضا نادری وکارگردانی افسانه ماهیان  از روز جمعه مورخ ۱۹ آبان  الی ۲۵ آبان ماه  ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می رود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از گروه نمایش ، «کوکوی کبوتران حرم» کاری از گروه تئاتر شیوه به نویسندگی علیرضا نادری وکارگردانی افسانه ماهیان که با رویکردی جامعه شناسانه به بیان مسائل زنان می پردازد ، این روزها در تماشاخانه شهرزاد میزبان علاقه مندان به تئاتر است و ضمن اعلام آخرین تمدید اجراهایش ، درهفته پایانی پیشرو از روز جمعه مورخ ۱۹ آبان  الی ۲۵ آبان ماه  ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می رود .

لازم به تأکید است : برای آخرین بار این نمایش تا ۲۵ آبان ماه تمدید شده است و بعد از این تمدید نخواهد شد .

نمایش کوکوی کبوتران حرم در هفته پایانی خود جهت رفاه حال دانشجویان عزیز و آشنایی هر چه بیشتر آنها با نمایشنامه های ایرانی ۵۰% تخفیف ویژه برای این عزیزان قائل شده است.دانشجویان محترم می تواننددر طول هفته با مراجعه به گیشه ی فروش پردیس تئاتر شهرزاد و ارائه کارت دانشجویی از این تخفیف بهره مند شوند.

همچنین : این نمایش ۱۲ پرسوناژ زن دارد و مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان و شیدا خلیق به ایفای نقش می پردازند.

کوکوی کبوتران حرم جدیدترین اثر گروه تئاتر شیوه است به کارگردانی افسانه ماهیان از ۱۳ مهر هر شب در پردیس تئاتر شهرزاد ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *