در جشنواره تئاتر فجر :

سانس های اجرای نمایش «گرگ و میش» تغییر کرد


سانس های اجرای نمایش «گرگ و میش» از کشور سوئیس در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که قرار است روزهای  ششم، هفتم و نهم در تالار مولوی اجرا داشته باشد، تغییر کرد.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، «حسن جودکی»، مدیر فروش بلیت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اعلام این خبر گفت:« نمایش گرگ و میش به کارگردانی کریستینا گالبیاتی و ایلیالو گینبوهل از کشور سوئیس که در بخش ملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر  در تئاتر مولوی به صحنه می رود، دچار تغییراتی در سانس های اجرایی خود  شده است».
وی افزود:« این نمایش در تاریخ پنجم بهمن ماه بدون تغییر در سانس های ۱۸، ۲۰ و ۲۲  روی صحنه می‌رود و در تاریخ  شش و هفت بهمن با یک اجرای اضافه در ساعت های ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ اجرا خواهد شد. همچنین در تاریخ هشتم بهمن بدون تغییر در سانس های ۱۷، ۱۹ و ۲۱ و در تاریخ نهم بهمن صرفا با یک اجرا در ساعت ۱۷ به صحنه می رود. افرادی که بلیت نمایش «گرگ و میش» را در تاریخ ۹ بهمن ماه دردو نوبت ۱۹ و ۲۱ خریداری کرده اند می توانند در تاریخ ۶ و ۷ بهمن ماه ساعت ۱۵ برای دیدن آن به تالار مولوی بروند.»
جودکی درباره اجرای ویژه خبرنگاران نیز گفت:« اجرای ویژه خبرنگاران تغییر نکرده و روز پنجم بهمن، ساعت۲۲ این نمایش برای اصحاب رسانه اجرا می‌شود.
مدت زمان اجرای این نمایش ۵۰ دقیقه است و در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *