تماشاخانه سنگلج با دو نمایش میزبان هنرمندان می شود


تماشاخانه سنگلج با اجرای ویژه دو نمایش پذیرای هنرمندان و منتقدان خواهد بود.
تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، تماشاخانه سنگلج با دو نمایش “اندر حکایت بلدیه اصفهان” و “کابوسهای مرد مشکوک” به کارگردانی “سید عظیم موسوی” روز سه شنبه ۱۵ دی ماه پذیرای هنرمندان و منتقدان خواهد بود.

نمایش کمدی موزیکال”اندر حکایت بلدیه اصفهان” به نویسندگی اردشیر صالح پور که یک روایت مستند تاریخ از دوره قاجار است با بهره گیری از مجالس شادی آور زنانه به اجرا در می آید. در این نمایش بازیگرانی چون گیتی قاسمی، افسانه باباامینه، لیلا ارجمند پیوند، پریناز لطف اللهی، باران ستوده، آهو کاظمی، علی جباری، نیوشا سردشتی و آتش تقی پور ایفای نقش می کنند.

نمایش “کابوسهای مرد مشکوک” به نویسندگی “محمد حسین ناصربخت” هم اتفاقاتی را در دوره قاجار با بهره گیری از نمایش تخت حوضی روایت می کند. در این نمایش هم بازیگرانی چون مجید علم بیگی، لیلا ارجمند پیوند، میثم یوسفی، مهدی نوری، مجید لیاقت، شهاب راحله، حبیب ا… اعتصام، محمد پارسا حسینی، صادق نیکجو، داوود اسدللهی و منیر لطفیان بابکی به روی صحنه می رودند.

نمایش “اندر حکایت بلدیه اصفهان” ساعت ۱۸:۳۰ و نمایش “کابوسهای مرد مشکوک” ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۱۵ دی ماه از هنرمندان و فرهیختگان در تماشاخانه سنگلج میزبانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *