در بخش به علاوه فجر :

تماشاخانه «موج نو» میزبان چهار نمایش می شود


تماشاخانه موج نو با ۴ نمایش در بخش «بعلاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.
%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%81%d8%ac%d8%b1-35
به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، «تماشاخانه موج نو» در دومین سال حضور خود در بخش «بعلاوه فجر» جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که به تماشاخانه‌های خصوصی اختصاص دارد، میزبان ۴ نمایش است.
کیوان سررشته با نمایش «دست من» نوشته «تیم کراچ»، پانته آ آرمان‌فر با نمایش «تماس ویدئویی ۲» ، محسن قرایی با نمایش «۹۶۳+» نوشته نرگس فرشی و محمد خاکساری با نمایش «گزارش» از روز شنبه ۲ بهمن تا دوشنبه ۱۱ بهمن به صحنه می‌روند.
این نمایش‌ها ساعت ۲۰ در تماشاخانه موج نو به نشانی خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبارشرقی(شمالی) بعد از کوچه فلسفی، پلاک ۵۷ به روی صحنه خواهند رفت .
جدول برنامه «بعلاوه فجر» تماشاخانه موج نو به شرح زیر است:
نمایش «دست من» نوشته تیم کراچ با بازی و کارگردانی کیوان سررشته روزهای شنبه و یکشنبه ۲ و ۳ بهمن راس ساعت ۲۰ اجرا دارد.
نمایش«تماس ویدئویی ٢» (ویدئو کال ۲) به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری پانته آ آرمان‌فر روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن راس ساعت ۲۰ به صحنه می‌رود.
نمایش «+۹۶۳ » به نویسندگی نرگس فرشی و با کارگردانی محسن قرایی با بازی باران کوثری روزهای جمعه و شنبه ۸ و ۹ بهمن ماه راس ساعت ۲۰  اجرا می‌شود.
و سرانجام اینکه نمایش «گزارش» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری محمد خاکساری روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ در همین سالن به صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *