تماشاگران دو نمایش «و آنک انسان» و «مصاحبه» برنده بلیت نیم بهای برف می شوند


تماشاگران دو نمایش «و آنک انسان» و «مصاحبه» می‌توانند با استفاده از بلیت نیم بها به تماشای فیلم«برف» کار مهدی رحمانی بنشینند.

 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش«و آنک انسان» نوشته و کار محمد رضایی‌راد است که این روزها با بازی افشین هاشمی در تالار استاد مشایخی روی صحنه است.

همچنین نمایش«مصاحبه» نیز نوشته محمد رحمانیان و کار افشین هاشمی به طور همزمان و در یک سانس مجزا، در همین سالن اجرا می‌شود.

بر اساس تصمیم گروه اجرایی، قرار شد تماشاگران این دو نمایش از بلیت نیم بهای فیلم«برف» که این روزها با بازی افشین هاشمی روی پرده است، برخوردار شوند.

گروهِ اجرای نمایشِ «مصاحبه»، نیمه‌ی مرداد برای اجرای این نمایش در جشنواره‌ی فرینج، راهیِ نیویورک خواهند شد.

نمایشِ «مصاحبه» نوشته‌ی محمد رحمانیان پس از ۱۵ سال دوباره توسطِ افشین هاشمی برای اجرای همگانی به روی صحنه آمده و اینک در تماشاخانه‌ی استاد مشایخی واقع در چهارراهِ ولیعصر روی صحنه است.

افشین هاشمی ابتدا این نمایش را فروردین ۹۳ به دعوتِ مرکز مطالعاتِ ایرانیانِ دانشگاهِ استنفورد به زبانِ انگلیسی به صحنه برد.

برگردانِ نمایشنامه از فارسی به انگلیسی توسطِ عاطفه نوری انجام شد و نقش‌های نمایش را افشین هاشمی و عاطفه نوری بازی کردند.

به گفته‌ی برنا جعفری، مسئولِ هماهنگی‌های گروهِ تئآترِ «خانه‌ی دور»، نخستین حضورِ جشنواره‌یِ این نمایش، از ۱۸ مردادماه (۹ آگوست) در جشنواره‌ی فرینجِ نیویورک خواهد بود.

این جشنواره‌ یکی از جشنواره‌های مهم تآتر در نیویورک است که سالانه و به مدتِ تقریبیِ سه هفته برگزار می‌شود.

نمایشِ «مصاحبه» شش اجرا در این جشنواره خواهد داشت.

اجرای به زبانِ فارسیِ «مصاحبه» به کارگردانیِ افشین هاشمی تا ۳ مرداد، ساعتِ ۹ شب، در تماشاخانه‌ی استاد مشایخی، واقع در ضلعِ شمالِ غربیِ چهارراهِ ولیعصر (پایین‌تر از بازار رضا) روی صحنه خواهد بود.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *