تمدید اجرای نمایش های تماشاخانه سنگلج


دو نمایش «گرگ دختر» و «در پهنه دریا» تا روز جمعه ۲۱ خردادماه به اجراهای خود ادامه خواهند داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، دو نمایش «گرگ دختر» و «در پهنه دریا» که قرار بود سه شنبه ۱۸ خرداد به اجراهای خود در تماشاخانه سنگلج پایان دهند تا روز جمعه ۲۱ خردادماه به اجراهای خود ادامه خواهند داد.

دو نمایش «گرگ دختر» و «بر پهنه دریا» که اجرای خود را از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز کرده بودند در راستای حمایت از نمایش های منتخب هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی تا روز جمعه ۲۱ خرداد پذیرای مخاطبان در تماشاخانه سنگلج خواهند بود.

نمایش «گرگ دختر» به نویسندگی و کارگردانی «عباس عبدا… زاده» یک کمدی – تراژدی عاشقانه با زمینه واقعی از سرزمین مازندران است که در طول اجراهای خود در تماشاخانه سنگلج مورد اقبال تماشاگران و هنرمندان تئاتر قرار گرفته است. این نمایش تا جمعه ۲۱ خرداد هر شب ساعت ۱۸ به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «بر پهنه دریا» به نویسندگی و کارگردانی شهرام مسعودی با نگاهی به نمایشنامه‌ای به همین نام اثر اسلاومیر مروژک نوشته شده است به شیوه نمایش های «تخت حوضی» اجرا می شود.

نمایش «بر پهنه دریا» با شروع ماه مبارک رمضان تا جمعه ۲۱ خرداد هر شب ساعت ۲۱ پذیرای مخاطبان خواهد بود.

دو نمایش «گرگ دختر» و «در پهنه دریا» از نمایش های منتخب هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی بودند که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *