تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، این نمایش موزیکال که حضور و همراهی ارکستر بزرگ به رهبری نصیر حیدریان را همراه خود می‌بیند، با استقبال دوستداران هنر برای سومین بار تمدید شد و در این بین چهره های هنری مختلفی نیز در شب های گذشته به تماشای این اثر نشسته اند.

نصیر حیدریان درباره استقبال از این برنامه می‌گوید: هادی قضات و تمام عوامل این اجرا به خوبی توانسته اند از نظر کیفی حاضرین در سالن را راضی نگه دارند و تمام جزئیات هنری اثر در بهترین حالت ممکن پیش رفته است.

حیدریان که پیش تر سابقه رهبری ارکستر سمفونیک تهران را نیز به عنوان رهبر مهمان بر عهده داشته، درباره کیفیت نوازنده های ایرانی نیز معتقد است:  نوازنده های ایرانی به لحاظ کیفی قطعا جزو بهترین ها هستند. آنها در این سالها تجربیات مختلف مدیریتی را از سرگذرانده اند و فراز و نشیب های مختلفی را تجربه کرده اند. تا ا کسترهای ایرانی بودجه سالانه و مشخصی ن اشته باشند نباید انتظار زیادی از آنها داشت. تنها راه نجات ارکسترهای ایرانی تخصیص بودجه مناسب و در خور شان است تا آنها بتوانند هویت از دست رفته خود را باز یابند.

گفتنی است موسسه “نواى چنگ فرزانه” (به تهیه کنندگی سهیل کوشانپور)، با همکاری مجموعه «هاکوپیان» و نورالدین حیدری ماهر (مجری طرح)، برگزار کنندگان این برنامه هستند و بلیت فروشی روزهای جدید این اجرا در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.