ثبت بیش از چهارصد فرم درخواست اجرا در مرکز تئاتر مولوی


با پایان یافتن مهلت شرکت در فراخوان اجرای عمومی نمایش های سال ۹۵ مرکز تئاتر مولوی، بیش از ۴۰۰ فرم در خواست توسط گروههای دانشگاهی تکمیل و از طریق سایت این مرکز ثبت گردید.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی ؛ پس از اتمام بازسازی و بازگشایی مرکز تئاتر مولوی و در پی انتشار فراخوان اجراهای عمومی در سال ۹۵ بیش از ۴۰۰ فرم درخواست توسط گروههای دانشگاهی در پایگاه اینترنتی تئاتر مولوی ثبت شد.

در این فراخوان از گروههای تئاتری دعوت شده بود تا با در نظر گرفتن الویت های درنظر گرفته شده و نیز جایگاه دانشگاهی تئاتر مولوی آثار نمایشی و پیشنهادی خود را تا ۱۵ بهمن ماه جاری از طریق سایت تئاتر مولوی ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند.

به این ترتیب، شورای هنری تئاتر مولوی، پس از ارزیابی های لازم متون و طرح های نمایشی نتایج اولیه بررسی ها را در اسفندماه جاری اعلام تا گروههای نمایشی آثار خود را با دریافت نوبت بازبینی آماده نمایند.

یادآور می شود در حال حاضر نمایش “متاستاز” به کارگردانی علی اصغر دشتی در سالن اصلی مولوی اجرا می شود و از ابتدای اسفند ماه نیز رپرتواری از آثار برگزیده ی دانشگاهی آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *