“جان گز” به دانشجویان تخفیف می دهد


نمایش «جان گز» از یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به دانشجویان تخفیف می دهد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، دانشجویان تمامی رشته ها می توانند یکشنبه تا سه شنبه هر هفته با ارائه کارت دانشجویی خود به گیشه تماشاخانه سرو از ۴۰ درصد تخفیف دانشجویی استفاده کنند.

«جان گز» به عنوان اثر منتخب پانزدهمین جشنواره مقاومت، به جشنواره تئاتر فجر معرفی شد. در اختتامیه جشنواره مقاومت جایزه اول کارگردانی به نیما دهقان، جایزه اول طراحی صحنه به سیامک احصایی، جایزه دوم بهترین متن نمایشی به هاله مشتاقی نیا، جایزه دوم موسیقی به آرش والی نژاد، جایزه سوم بازیگری مرد مشترکا به فرزین صابونی و هومن کیایی و در این بخش جایزه ویژه هیات داوران به حسین مسافر آستانه تعلق گرفت. همچنین جایزه دوم بازیگری زن به رویا میرعلمی و در این بخش جایزه ویژه هیات داوران، به ناهید مسلمی تعلق گرفت.

«جان گز» نوشته هاله مشتاقی نیا در شش اپیزود، داستان وارد شدن یک بازمانده به برش هایى از زندگى آدم هاى جامعه امروز است که مواجه مى شود با …

در این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از علیرضا آرا، احسان بهلولی، ویدا جوان، غزاله رشیدی، فرزین صابونی، سهیلا صالحی، سید علی صالحی، ابراهیم عزیزی، دایانا فتحی، هومن کیایی، حسین مسافر آستانه، ناهید مسلمی، رویا میرعلمی ایفای نقش می کنند.

نیما دهقان پیش از این نمایش های «خنکای ختم خاطره»، «خاموشی دریا» و «ترن» را با موضوعات مرتبط به جنگ و دفاع مقدس کارگردانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *