دیپلم افتخار و تندیس جشنواره بوئینسک روسیه به نمایشی از ایران تعلق گرفت


دبیر جشنواره بوآ دیپلم افتخار حضور و تندیس سومین جشنواره بین المللی فضا و دیالوگ بوئینسک را به  اکبر صادقی نویسنده و کارگردان نمایش ” وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد” اهدا کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش” وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد” به کارگردانی اکبر صادقی و تهیه کنندگی اتابک نادری اجراهای خود در سومین جشنواره بین المللی “فضا و دیالوگ” بوئینسک ۲۰۱۹ در شهر کازان روسیه  خود را پشت سر گذاشت.

اجرای اول این نمایش به منتقدان ، هنرمندان و مدیران تئاتر حاضر در فستیوال اختصاص داشت. در پایان اجرا رائیل صدیر او (SADRIEV RAIL ILDAROVICH) رئیس تئاتر بوئینسک و دبیر جشنواره بوآ  دیپلم افتخار حضور و تندیس این جشنواره را که به صورت غیررقابتی و در قالب شوکیس برگزار می شود به اکبر صادقی نویسنده و کارگردان اثر اهدا کرد. همچنین اتابک نادری تهیه کننده نمایش” وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد” به نمایندگی از گروه هدایایی فرهنگی را به رسم تشکر از مهمان نوازی مردم و مسولین جشنواره بوئینسک به ایشان اهدا کرد.
این نمایش در دومین اجرای خود در ساعت ۱۹ روز ۱۶ می (پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت) میزبان مخاطبین عمومی این رویداد بود.
سومین جشنواره بین‌المللی “فضا و دیالوگ” بوئینسک ۲۰۱۹ از ۱۱ تا ۲۰ می ( ۲۱ تا ۳۰ اردیبهشت ) برگزار می شود و هنرمندان نزدیک به ۲۰ کشور در این رویداد حضور دارند. این جشنواره که در قالب یک بازار جهانی تئاتر فعالیت می کند هر ساله میزبان کارگردانان و تهیه کنندگانی از سراسر جهان است.

نمایش” وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد” در دو اجرا، روزهای ۱۵ و ۱۶ می به ترتیب در در تئاتر نمایشگاه دولتی Buinsk و خانه فرهنگی ولسوالی Kamskoye Ustye روی صحنه خواهد رفت.

پریسا صدائی آذر، ندا امامی و اکبر صادقی بازیگران این نمایش هستند. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به دستیارکارگردان: فیاض بهرام، آهنگساز: محمدرضا عرفانی، نوازندگان:امین موسوی، عزیز داش تیموری ومحمدرضا عرفانی، ارتباطات بین الملل: شلاله قدسی، بالزیگردان: یوسف دادجو، طراح صحنه: اکبر صادقی وحسین خدائی، منشی صحنه: صبا کاتب،عکاس: مونا زارع، سرپرست گروه: صمد وحدت زاده اشاره کرد.

نمایش«وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل ضمن دریافت جوایز نمایشنامه برتر، بازیگری اول و دوم زن، بازگری دوم مرد، کارگردانی اول، طراحی صحنه و موسیقی، به عنوان نمایش منتخب این جشنواره، حضوری موفق در دومین همایش نمایش های برتر جشنواره های تئاتر استان‌های کشور که در تهران برگزار شد، داشت و با انتخاب هیئت داوران این همایش به عنوان یکی از نمایش های برتر استان ها، در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *