اعلام برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان


دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با حضور هنرمندان عرصه تئاتر و گروه های نمایشی از سراسر کشور شامگاه پنجشنبه در تالار «فرهنگ» کاشان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال، هیات داوراندهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان برگزیدگان بخش های مختلف را معرفی کرد .

در بخش بهترین موسیقی هیات داوران ضمن تقدیر از سازندگان موسیقی نمایش های «شانس» و «من و کوزه» تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به «محمد نادری» برای نمایش «رود زنده می زاید» و «حمید هوشیاری» برای نمایش «مرگ ناصری» از اصفهان اهدا نمود.

هیات داوران از «محمد حیدری» برای طراحی بروشور نمایش «دوران خوش بازنشستگی» تقدیر کرد و در بخش طراحی لباس و نور با توجه به استفاده از لباس های آرشیوی و عدم طراحی مشخص هیچ گروهی را در بخش طراحی لباس شایسته انتخاب ندانست.

در بخش نمایشنامه نویسی هیات داوران جایزه سوم خود را شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی مشترکا به «سیدمحمد محمدی» برای نمایش نامه «شبی در این حریم زنانه» از اراک و آقای کاوه مهدوی برای نمایش نامه «شانس» از تهران اهدا نمود.

هیات داوران جایزه دوم خود را شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «احسان جانمی» برای نمایش نامه «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان و رتبه اول این بخش را شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «امیر زاوش» و «سینا رشادی» برای نگارش نمایش نامه «واپسین رقص برگ با باد» از اراک اهدا کرد.

در بخش بازیگری زن هیات داوران با اهدای لوح تقدیر از حضور هنرمند پیشکسوت «میترا تبریزی» برای بازی در نمایش «بحث داغ فرهنگی» و هنرمند خردسال «باران دارپوی» برای بازی در نمایش «من و کوزه» قدردانی نمود.

هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از «عالیه اکبرزاده» برای بازی در نمایش «آقای ممنون» از کاشان، «نوشین منوچهری» برای بازی در نمایش «مرگ ناصری» از اصفهان تقدیر کرد.

هیات داوران رتبه سوم خود را شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی مشترکا به «مینا غفارپور» برای بازی در نمایش

«شبی در این حریم زنانه» از اراک و «شیلا تابش» برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان اهدا کرد.

هیات داوران جایزه رتبه دوم این بخش را شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «خاطره مسلمی» برای بازی در نمایش «واپسین رقص برگ با باد» از اراک و جایزه رتبه اول خود را شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «مائده وحید» برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان اهدا کرد.

هیات داوران در بخش بازیگری مرد از هنرمندان پیشکسوت «سیدجلال حسینی» برای بازی در نمایش«یه پر سفید سفید» از اهواز و «هادی قمیشی» و «مرتضی کاظمی» برای بازی در نمایش «سحرگاه سوم» از تهران تقدیر کرد.

هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از «رسول هنرمند» برای بازی در نمایش «رود زنده می زاید» از اصفهان، «خدا رحم حمامی» برای بازی در نمایش «آقا ممنون» از کاشان و «امیر لشکری» برای بازی در نمایش «بحث داغ فرهنگی» از تهران تقدیر کرد.

همچنین هیات داوران جایزه رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به «محمد نگراوی» برای بازی در نمایش «یه پر سفید سفید» از اهواز، «ایوان نظیفی» برای بازی در نمایش «دوران خوش بازنشستگی» از اصفهان و «فرامرز قلیچ خانی» برای بازی در نمایش «شانس» از تهران اهدا کرد.

جایزه رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «پژمان شاهوردی» برای بازی در نمایش «حاجت» از بروجرد و جایزه برگزیده رتبه اول شامل تندیس جشنواره، هزینه نقدی و دیپلم افتخار به «سعید حران اف» برای بازی در نمایش «رقص در برگ با باد» از اراک از سوی هیات داوران تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی نمایش ها ، هیات داوران جایزه رتبه سوم کارگردانی شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی را مشترکا به «کاوه مهدوی» برای کارگردانی نمایش «شانس» از اراک و «سیدمحمد محمدی» برای کارگردانی نمایش «شبی در این حریم زنانه» از اراک اهدا نمود.

همچنین جایزه رتبه دوم این بخش شامل دیپلم افتخار و هزینه نقدی مشترکا از سوی هیات داوران به «مهناز نوری» برای کارگردانی نمایش «رود زنده می زاید» از اصفهان و «بهمن پار آراد» برای کارگردانی نمایش «واپسین رقص برگ با باد» از اراک تعلق گرفت.

هیات داوران در این بخش هیچ گروهی را شایسته دریافت رتبه اول ندانست.

همچنین در بخش طراحی صحنه هیچ گروهی را شایسته انتخاب ندانست و تنها از طراحان صحنه نمایش های «شبی در حریم زنانه» از «سیدمحمد محمدی» و «واپسین رقص برگ با باد» از «بهمن پارسا آرا» از اراک و «دوران خوش بازنشستگی» از «احسان جانمی» از اصفهان تقدیر کرد.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از ۱۴ تا ۲۴ مهرماه در سه بخش اجرای خیابانی، نمایش صحنه ای و بخش ویژه در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *