نمایش‌هایی که اجرای عمومی داشته‌اند به «آرخه» بیایند


نمایش های صحنه‌ای اجرا شده در تهران و شهرستان ها که پیش از این اجرای عمومی داشته اند، امکان حضور در نخستین جشنواره ملی «آرخه؛ انسانم آرزوست» را خواهند داشت.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر ملی «آرخه»، بنابر درخواست هنرمندان تئاتر از سراسر کشور مبنی بر اینکه نمایش های صحنه ای مرتبط با موضوعات نخستین جشنواه ملی «آرخه؛ انسانم آرزوست» امکان حضور در این دوره را داشته باشند، پس از بررسی های به عمل آمده، چنین تصمیمی اتخاذ شد.

بنابر تصمیم رضا آشفته دبیر نخستین جشنوار ملی «آرخه؛ انسانم آرزوست» نمایش هایی که تاکنون در سال جاری و سال های گذشته اجرای عمومی داشته اند می توانند بارعایت موازین این جشنواره، فیلم نمایش خود را تا ۱ تیرماه ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

متقاضیان حضور در جشنواره ملی «آرخه؛ انسانم آرزوست» باید تا یکم تیرماه سه نسخه دی.وی.دی از تولیدات نمایشی شان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری تئاتر «آرخه» با شعار «انسانم آرزوست» در بخش خصوصی با برنامه ریزی و سیاستگذاری های تئاترون آرخه، با همکاری موسسه فرهنگی – هنری چند منظوره خوش نگار و با دبیری رضا آشفته منتقد تئاتر از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ مرداد ۹۸ در تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *