حسین مسافر آستانه زنگ افتتاح نمایش «گرگ دختر» را به صدا در مى آورد


حسین مسافرآستانه در اولین اجرای نمایش «گرگ دختر» در روز سه شنبه ٢١ اردیبهشت، زنگ افتتاحیه این نمایش را به صدا در می‌آورد.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “گرگ دختر” به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله‌زاده از روز سه شنبه٢١ اردیبهشت تا دوشنبه ١٧ خرداد در تماشاخانه سنگلج براى مخاطبان به روى صحنه می‌رود.
«گرگ دختر» یک کمدی تراژدی عاشقانه با زمینه واقعی از سرزمین مازندران است که راوی عشق گرگ دختر(مینا) به پلنگ(مرد چوپان) است در حالی که گرگ دختر، عشاق سینه چاک دیگری نیز دارد که عاشقانه مینا و پلنگ را تحمل نمی‌کنند و …
در این نمایش محمدرضا آزاد فرد، مائده قدیری، یاسمن میرزایی، افشین غیاثی، پناه باقریان، احمد داودی، مصطفی کلاته، مجید رمضان‌نسب، زهره بختیاری، عرفان حق روستا، میلاد امینی، امیرحسین فتوره‌چی، رامین مراقی، سمیه صباغی، محبوبه محمدی، غزل صفرخانلو و نرگس زارع به ایفای نقش می‌پردازند.
عباس عبدالله زاده پیش از این در مقام نویسنده نمایش‌های آنتی انتیگونه، فطرس، سوکاریس، آدمکش، سی و سه، ترنج، مم و زین را در کارنامه کاری خود دارد و نمایش‍های حصار بی‌بند، جشنواره شهر، خاطرات من و بابی خرسه، شهر تک سرباز، رفته بچرخه بر می‌گرده و فرار از زندان دو را کارگردانی کرده است.
بنا بر این گزارش اجرای این اثر نمایشی از ٢١ اردیبهشت تا ١٧ خرداد هر روز ساعت ١٧:٣٠ در تماشاخانه سنگلج براى مخاطبان به روى صحنه می‌رود.
 سایر عوامل این نمایش عبارتند از:
آهنگساز: میرامیر میری/ طراح حرکت: بهزاد جاودان‌فرد/ طراح لباس: مقدی شامیریان (دستیاران: فرشته حدادپور  و عسل صابر وحید)/ دوخت لباس: حسین پناهی/ گروه کارگردانی: محسن بازیانفر، مصطفی زندی، مهدی رفیعی/ روابط عمومی و تبلیغات: گروه هنرى پژواک/ گرافیست: سینا نورایی/ عکاس: محسن بازیانفر، نیما کزازی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *