حضور «شکسپیر عشق ۲۰۰۱» در بخش اصلی فستیوال تئاتر «بلاروس»


نمایش «شکسپیر عشق ۲۰۰۱» نوشته میلاد اکبر نژاد و کارگردانی عباس اقسامی به بخش اصلی فستیوال بین المللی تئاتر بلاروس راه یافت.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سه نقطه، عباس اقسامی کارگردان تئاتر درباره خبر حضور نمایش «شکسپیر عشق ۲۰۰۱» در بلاروس گفت: فستیوال بین المللی تئاتر بلاروس از سوم تا دهم آذرماه امسال در دو بخش دانشگاهی و حرفه ای برگزار می شود و در این دوره میزبان ۲۶ نمایش از کشورهای مختلف است.

وی ادامه داد: نمایش «شکسپیر عشق ۲۰۰۱» نیز به عنوان نماینده ایران در این رویداد تئاتری و در بخش حرفه ای حضور پیدا می کند. البته با توجه به لزوم تامین هزینه های ترانسفر توسط گروه در صورتی که رایزنی های صورت گرفته با برخی متولیان فرهنگی کشور مثبت و هزینه مربوطه تامین شود، گروه قادر به حضور در این فستیوال خواهد بود.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: «شکسپیر عشق ۲۰۰۱» سال گذشته نیز در فستیوال بین المللی تئاتر اسپانیا حضور داشته اما متاسفانه تاکنون شرایط برای اجرای عمومی این اثر در داخل کشور فراهم نشده است.

به گفته اقسامی، نمایش مذکور یک نمایش کمدی موزیکال و اثری پارودیک بر اساس رومئو و ژولیت شکسپیر است و افشین زارعی، سلمان خطی، علی تقی زاده، سامان خلیلیان، حسین جمالی، مهدی حاجیان و آرام خلخالی به عنوان بازیگران و سحر ابراهیمی مهر در مقام دستیار کارگردان و برنامه ریز در این نمایش ۵۰ دقیقه ای حضور دارند.

این گروه اجرایی در سال ۹۳ نیز با نمایش «تردید نکن هوراشیو» در فستیوال بین المللی تئاتر پرتغال حضور داشته و پیش از این نیز در جشنواره های بین المللی تئاتر در کشورهای هند، مالزی، فرانسه، ارمنستان و لهستان شرکت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *