اجرای «شوایک، سرباز ساده دل» به اکبر رادی تقدیم شد

حمیدرضا نعیمی: نام اکبر رادی همیشه بر تارک تئاتر ایران خواهد درخشید


اجرای روز ۱۳ آبان‌ماه نمایش «شوایک، سرباز ساده دل» با حضور حمیده عنقا و آرش رادی به نمایشنامه‌نویس فقید تئاتر زنده‌یاد اکبر رادی تقدیم شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، حمیدرضا نعیمی کارگردان این نمایش پس از اجرای این اثر در سخنانی گفت: تئاتر ما تاریخ بسیار طولانی‌ای ندارد. اما برای شکل‌گیری همین تاریخ جان‌های زیادی برای آن فداکاری کردند و قربانی شدند در دوره های مختلف با سختی و ملالت هایی که کشیدند.

او افزود: یکی از این عزیزان که نامش همیشه بر تارک تئاتر ایران همیشه خواهد درخشید، استادی که به ظاهر در بین ما نیست، اما جاودانه است و برای همیشه نامش برای ما عزیز است و آثارش برای ما همیشه حرف دارد. استاد اکبر رادی است که اجرای امشب تقدیم می شود به او.

نمایش «شوایک، سرباز ساده دل»  با بازی فرهاد آییش، حامد کمیلی، امیرحسین رستمی، بهناز نازی، مهران رنج‌بر، کتانه افشاری‌نژاد، کامبیز امینی، یعقوب صباحی، محسن گودرزی، بهار نوحیان، رضا جهانی، محسن سالاری، مرجان فریقی و…، مهر و آبان ۹۶ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

رضا افشار، سینا کوایی، محمد نژاد، صالح لواسانی، مجتبی بابایی فرد، عطا مقیمی، محمد نیازی، سعید هاشمی، سهیل باباعلی، محمد کمانگیر، سعید رستمی، علی گلشنی، محمد مشتاقی، کیارش دستیاری، پرهام ابراری، ایمان سلگی، فرهاد قدیم خانی و امین بالنگ دیگر بازیگران «شوایک، سرباز ساده دل» هستند.

این نمایش روایتگر مرد سگ چرانی است که به جنگ جهانی اول دعوت می‌شود. او که قبلا به خاطر سفاهت از سربازی معاف شده، تصمیم می‌گیرد از وقوع جنگ جلوگیری کند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *