خانه هنرمندان میزبان «ترنسمیترها» می شود


نمایش «ترنسمیترها» به نویسندگى و کارگردانى حمیدرضا مهنانی در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان روى صحنه مى رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «ترنسمیترها» به نویسندگى و کارگردانى حمیدرضا مهنانی از روز پنجشنبه ١٠ تیر تا چهارشنبه ٣٠ تیر در خانه هنرمندان تماشاخانه استاد انتظامى روى صحنه مى رود. در این نمایش سعید سالمی، شیده بیگ، حمیدرضا مهنانی به ایفای نقش می‌پردازند.

حمیدرضا مهنانى در یادداشتى نمایش «ترنسمیترها» را اینگونه معرفى کرده است: «و همه چیز عادی به نظر می رسد… اما فقط تا زمانی که پیرامون خود را سطحی نگاه می کنیم. گاهی لازم است چشم هایمان را ریز کنیم تا مفاهیم را وسیع تر درک کنیم. این شد که مجاب شدم تا برای اشاره به برخی نکاتی ساده اما عمیق، قصه ای را متجلى کنیم تا شاید به واسطه اش به ابتدا و انتهای هر آنچه که در زندگی ست بیشتر بیاندیشیم.

همه چیز در دو قدمی ما آماده دستیابی ست، کافی ست کمی اندیشه ها را به سوی آنچه که می خواهیم سوق دهیم و واژه ها را در رفتار بیابیم و رفتارها را واژه مند کنیم. بدیهی ست، تا انچه را که می خواهیم در خویشتن نیابیم در هیچ کجای کیهان هستی نخواهیم یافت.»

این اثر نمایشی از ١٠ تا ٣٠ تیر هر روز ساعت ١٨ در خانه هنرمندان، تماشاخانه استاد انتظامى روى صحنه مى رود.

عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرحسین سیر، دستیار کارگردان: علی ایمان وردی، پوریا مشهدی ملک، مشاور کارگردان: میلاد شجاعی، منشی صحنه و طراح لباس: شهرزاد فاطمی، مدیر صحنه: غزاله نصیرلو، طراح صحنه و ساخت دکور: محمود صادقی، طراح گریم: هانی گلشاهی، عکاس: دلارام کامکار، فرناز فارسی، موسیقی(گیتار): مهرداد قاسمی، مشاور رسانه اى: گروه هنرى پژواک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *