خبرهایی کوتاه از دنیای تئاتر


اجرای مجدد ˝کلوچه دارچینی˝ در عید فطر، اجرای نمایش ˝دو یک به نفع بارسلونا˝ در سه استان کشور و تقدیر خانه تئاتر دانشگاهی از مجید سرسنگی ،از جمله آخرین خبرهای دریافتی حوزه تئاتر هستند.

تئاتر فستیوال

 به گزارش تئاتر فستیوال، نمایش شاد و موزیکال “کلوچه دارچینی” به کارگردانی و بازی مریم کاظمی از هفتم مرداد همزمان با عید سعید فطر اجرای مجدد خود را در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌کند.

در این نمایش شاد و موزیکال هنرمندانی همچون حسین محب اهری، جواد زیتونی، مریم کاظمی، جواد اعرابی، مهراد زمانی، حمید فتوحی، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، شیما میرمهدی، مریم الهامیان، حسام کلانتری‌و… به ایفای نقش می‌پردازند.

“کلوچه دارچینی” که بهار ۹۳ در مرکز تولید تئاتر کانون روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان و درخواست‌های مکرر برای ادامه اجرا، فصل تابستان به سینما تئاتر کانون می‌رود.

 

اجرای نمایش “دو یک به نفع بارسلونا” در سه استان کشور

نمایش “دو یک به نفع بارسلونا” علاوه بر مشهد، در حال حاضر در سه استان کرمانشاه، خراسان شمالی و خوزستان در حال تمرین است.
این نمایش به کارگردانی نویسندگی مهسا غفوریان در جشنواره تئاتر فجر ۹۲ به روی صحنه رفته، این روزها در اجرای عمومی خود در مشهد با استقبال بسیار خوبی مخاطبان روبه‌رو شده است.
نمایش “دو یک به نفع بارسلونا” با دریافت ۱۷ جایزه از جشنواره ی تئاتر استانی، جشنواره تئاتر مناطق در سال ۹۲ و نمایش برگزیده در اردیبهشت تئاتر ۹۳ و همچنین شرکت در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از آثار پرافتخار تئاتر مشهد در سال گذشته است.

تقدیر خانه تئاتر دانشگاهی از سرسنگی

در آستانه اجرای عمومی نمایش‌های برگزیده هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، کمال زارعی از مجید سرسنگی که از اجرای این آثار در تماشاخانه ایرانشهر حمایت کرده است، تقدیر کرد.

کمال زارعی دبیر خانه تئاتر دانشگاهی که علاوه بر حضور در مراسم افتتاحیه دو نمایش “قصر” و “ناصر سعید طهرانی” از این آثار نمایشی نیز دیدن کرده بود، از مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر به خاطر حمایت از تئاتر دانشگاهی خصوصا فراهم کردن شرایط اجرای دو اثر برگزیده هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در تماشاخانه ایرانشهر تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *