معرفی هیات داوران بخش «تجربه های اجرا» جشنواره تئاتر دانشگاهی


ستاد برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران هیات داوران بخش «تجربه های اجرا» در این رویداد را معرفی کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی جشنواره، ستاد برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعضای هیات داوران بخش «تجربه های اجرا» در این رویداد را معرفی کرد.

سامان خلیلیان، سعید بهنام و علی شمس هنرمندانی هستند که آثار راه یافته به بخش «تجربه های اجرا» را مورد ازریابی و داوری قرار می دهند.

«مونولاگ» به کارگردانی محمد حسین پورابلی، «فریاد وارگی» به کارگردانی مینا به کارثانی، «اثروارگی» به کارگردانی سجاد شفیعی فر، «باباجان سرطان تهران» به کارگردانی سید جعفر حجازی، «حضور ذهن» به کارگردانی باسط رضایی، «مکان: نقطه شروع» به کارگردانی ندا شاهرخی و یاسمن خواجه ای، «قلب کاغذی شمعدانی های زمین» به کارگردانی المیرا رضایی، «۲۲» به کارگردانی نیلوفر نقیب ساداتی آثاری هستند که در بخش «تجربه های اجرا» به مدیریت احمد صمیمی حضور دارند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران که از روز پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۸ به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیری امین مختاری آغاز شده تا چهاردهم اردیبهشت ماه میزبان مخاطبان و گروه های شرکت کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *