از سوی دبیرخانه جشنواره

معرفی داوران بخش خیابانی یازدهمین جشنواره ملی تئاترمرصاد


محسن سلیمانی فارسانی ، علی محمد رادمنش و کریم اکبری مبارکه  به عنوان داوران بخش خیابانی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد معرفی شدند.

به گزارش تئاتر فستیوال از کرمانشاه، دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از معرفی داوران بخش خیابانی این جشنواره خبرداد.

محسن سلیمانی فارسانی ، علی محمد رادمنش  و کریم اکبری مبارکه  به عنوان داوران بخش خیابانی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد معرفی شدند.

علی محمد رادمنش نویسنده، کارگردان و بازیگر ایرانی متولد ۱۳۵۸ در جیرفت است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر است .رادمنش در نمایش های “میراث”، “راپورت های شبانه دکتر مصدق”، “ننه دلاور و فرزندانش”، “مکبث” و…و ” فیلم‌های “معماری آرتا”، “سیامول”، “شباهت انکار ناپذیر آینه”، “هلال ماتم”، “هفت رنگ”، “زیره به کرمون” و …  به ایفای نقش پرداخته است. این هنرمند همچنین کارگردانی آثاری چون “گفتگوی شبانه”، “جایی میان خوکها”، “ماجرای باغ وحش”، “عقل سرخ”، “گازخردل”، “خسرو و شیرین”، “بیدخون”، “کهنه سرباز”، “هملت”، “اتللو” و… را بر عهده داشته است. او نویسندگی نمایشنامه‌های “بیدخون”، “اسب های سرکش”، “عقل سرخ”، “شهرآشوب”، “مردمشهر”،  “دویدن با کفش های زیتونی”، “کهنه سرباز” و … را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

علی محمد رادمنش برنده ی شش دیپلم افتخار و شش تندیس نویسندگی، کارگردانی و بازیگری از جشنواره بین المللی تئاتر فجر و برنده ی چندین دیپلم افتخار و تندیس از جشنواره های سراسری شد. او همچنین کارگردان برگزیده تئاتر خیابانی سال و کارگردان برگزیده در جشن خانه تئاتر شد.

دیگر داور این جشنواره  کریم اکبری مبارکه  متولد ۱۳۳۲ تهران است. وی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ١٣۶۵ است. او فعالیتش را از تئاتر و از سال ١٣۵٠شروع کرد. پس از آن در سال ١٣۵٩، وارد تلویزیون شد. کریم اکبری مبارکه،بازیگری است که او را پیش تر در آثار و نقش‌های منفی دیده‌ایم که مهم‌ترین آن نقش «ابن ملجم مرادی» در سریال «امام علی(ع)‌» بوده است. از دیگر فیلم هایی که او در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توان به «مرگ یزدگرد»(۱۳۶۱)، «مقاومت»(۱۳۶۵)، دیدار (۱۳۷۳)، «چند می گیری گریه کنی(۱۳۸۴) و «روزهای زندگی»(۱۳۹۰) اشاره کرد.

محسن سلیمانی فارسانی نیز یکی دیگر از داوران این جشنواره است. وی متولد  ۱۳۴۸ فارسان است و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و سابقه نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش های مختلف و چندین مجموعه تلویزیونی و سینمایی در کارنامه هنری وی به چشم می خورد. عاون هنری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در شورای تخصصی تئاتر سازمان بسیج، داوری و مدیریت اجرایی در جشنواره های متعدد داخلی همچون جشنواره تئاتربسیج، جشنواره تئاتر مقاومت و جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جمله سوابق وی درعرصه هنرهای نمایشی کشور به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *