دبیران پنجمین همایش ملی رادی ­شناسی معرفی شدند


طی احکام جداگانه­ ای از سوی حمیده ­بانو عنقا رییس هیات مدیره­ بنیاد اکبر رادی، دبیر و دبیر علمی پنجمین همایش ملی رادی­ شناسی منصوب شدند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، رییس هیات مدیره­ بنیاد­ اکبر رادی طی احکام جداگانه­ ای فریندخت زاهدی را به عنوان دبیر علمی و بهزاد صدیقی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی رادی ­شناسی منصوب و معرفی کرد.

در متن حکم حمیده ­بانو عنقا رییس هیات مدیره­ بنیاد اکبر رادی به هر یک از این دبیران آمده است:

«فرهیخته­ گرامی

سرکارخانم دکتر فریندخت زاهدی

با توجه به تجربیات ارزنده­ جناب‌عالی در دبیری سمینارها و همایش ­های علمی، فرهنگی و هنری و تلاش ­های بی­ دریغ­تان برای اعتلای تئاتر و نمایش نامه نویسی، بدین وسیله سرکار­عالی را به عنوان دبیر علمی پنجمین همایش ملی رادی­شناسی منصوب می­ نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزش­مندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهدبود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق سرکار عالی را از خداوند منان خواهانم.

فرهیخته گرامی

جناب آقای  بهزاد صدیقی

با توجه به تجربیات ارزنده­ی جناب‌عالی در مدیریت و دبیری عرصه­ های هنری، فرهنگی و اجرایی و تلاش­ های بی ­دریغ­تان برای اعتلای تئاتر و نمایشنامه نویسی، بدین وسیله جناب­عالی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی رادی­شناسی منصوب می ­نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزش­مندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهدبود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق جناب­عالی را از خداوند منان خواهانم.»

پنجمین همایش ملی رادی­شناسی  اسفندماه سال جاری توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزارمی ­شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *